  • Data: 2011-01-06 11:59:38
    Temat: Re: Podkladka chlodzaca pod laptopa
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Milosz K." napisał:

    > Kontaktowałem się z jednym z producentów, który oferuje taki towar
    > na allego, ale na e-maila nie odpowiedział, a podczas próby zamówienia
    > przez allego stwierdził, iż wysłanie za zaliczeniem pocztowym nie wchodzi
    > w rachubę, bo nie mam wystarczającej liczby pozytywnych komentarzy"

    Tak, ta banda tkwi jeszcze głęboko w poprzednim ustroju, czyli ty mu zrób
    przedpłatę, a jak towar rzucą, to może ci coś wyśle (jak nie zapomni), a jak
    będzie miał dobry humor, to zamiast cegły włoży tam coś, co w ogólnych
    zarysach przypomina zamówiony towar, przy dużej dozie szczęścia nawet
    działający.
    Idź do normalnego sklepu, jak biały człowiek, przynajmniej na miejscu
    wypróbujesz czy działa i czy pasuje do twojego modelu.
    Ale najpierw warto by wyjaśnić sprawę owych brakujących megabajtów - przy
    384 MiB RAM-u laptop będzie niemiłosiernie swapował i tym bardziej się
    grzał.

    JoteR