  • Data: 2011-01-29 00:49:58
    Temat: Re: Podgrzewanie LCD
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > radę. Z niskimi temperaturami jest zdecydowanie łatwiej. Podgrzać
    > można Byle Czym (opornik, żarówka itd.).

    Tak by się niby wydawało :)
    Ale tak - żarówka nie bardzo, bo przecież świeci - a ja tam mam (mam mieć)
    podświetlanie ledowe, o określonym kolorze...To raz.
    Poza tym, LCD jest spory - kilkanaście cm szerokości, i kilka cm wysokości -
    to taki spory wyświetlacz cyfrowy.
    Więc jedna żarówka to chyba nie bardzo... Ale przede wszystkim to światło
    nie bardzo...
    Chyba lepiej jakiś podgrzewacz tego typu
    http://www.tme.eu/dok/a22/01610.0-00.pdf

    Ale to na zasadzie konwekcji chyba - czyli dać pod wyświetlaczem...
    No jakieś to niezbyt profesjonalne...