  • 11. Data: 2009-01-23 18:36:14
    Temat: Re: Podaż 5d
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-01-23 19:09:00 +0100, "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> said:

    > No chyba raczej wysokie ISO 5D ma lepsze niz 5DII... :)

    Ja tam się nie znam, specyfikacji i sampli nie przeglądam, bo zakupów
    robił nie będę.
    Ale czy "wysokie" znaczy takie samo?
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2009-01-23 18:39:33
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Rakan pisze:

    Hej

    > :)) czyli ten 5d nie jest az tak zły na jakiego wyglądał zanim pokazali
    > 5dmk2...

    Błędny wniosek, stary jest zły a nowy niewiele lepszy, za to 2x droższy ;P

    Aaaaa, nie bijcie :)
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 12. Data: 2009-01-23 18:39:33
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    JA pisze:

    > czy "wysokie" znaczy takie samo?

    Chodzi o szumy na wysokich ISO. O jakosc obrazka na tychze wysokich
    czulosciach.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 14. Data: 2009-01-23 18:40:02
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    marcin.STIG.saldat pisze:

    > A od kiedy slubni drukuja plakaty ze swoich zdjec? :)

    Nie drukują, ale jak nie ma co pokazać, to się pokazuje sprzęt :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 15. Data: 2009-01-23 18:44:13
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    Janko Muzykant pisze:
    > Nie drukują, ale jak nie ma co pokazać, to się pokazuje sprzęt :)

    Myslisz, ze wszyscy potencjalni "mlodzi" skonczyli juz kursy odrozniania
    5DII od 5D? :)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 16. Data: 2009-01-23 18:54:02
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    marcin.STIG.saldat pisze:

    > Myslisz, ze wszyscy potencjalni "mlodzi" skonczyli juz kursy odrozniania
    > 5DII od 5D? :)

    No... wielu. Tzn. nie rozróżniają, ale pytają.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /co masz zrobić dziś, zrób jutro - będzie koniec świata to narobisz się
    darmo/

  • 17. Data: 2009-01-23 19:31:45
    Od: Slawek Jankowski <j...@p...onet.pl>

    Kryhu <k...@p...pl> wrote in news:glctm2$j3p$1@news.onet.pl:

    > Tylko tak sie zastanawiam po co sie go wyzbywac? Nowy 5d2 oprócz
    > wiekszej matrycy nie ma chyba nic znaczącego do zaoferowania w
    > stosunku do starego 5d?
    Lepsza czulosc, LifeView (osobiscie uzywam i jest przydatny bardzo do pracy na
    statywie), czyszczadlo matrycy (Ci ktorzy maja 5Dm1 wiedza jak sie brudzi) i
    oczywiscie filmy full HD :) Filmy dla mnie akurat maja znaczenie a po wypuszczeniu
    poprawki do QuickTime przez Apple'a zyskaly jeszcze bardziej na jakosci.

    > Do wielkości odbitek A3 pewnie nie widac przyrostu detali nawet na
    > najlepszej odbitce, myle sie?
    > Czyli matryca bardziej do wykorzystania przez zawodowca, tylko który
    > zawodowiec chce tą matryce w korpusie 5d? ;)
    A co jest zlego w korpusie 5D ? O ile sie nie myle to wielu topowych fotografow (np.
    Anne Leibovitz) uzywalo 5D. Ok - AF jest sredni nawet w porownaniu z 40D ale np. do
    pracy w studio mi nic wiecej jesli o to chodzi nie jest potrzebne.

    --
    Slawek Jankowski
    Fotografia

  • 18. Data: 2009-01-23 19:54:28
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2009-01-23 19:39:33 +0100, "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl> said:

    > Chodzi o szumy na wysokich ISO. O jakosc obrazka na tychze wysokich
    > czulosciach.

    Nie zrozumiałeś.
    Chodziło mi, czy lepsze wysokie iso z 5D to to samo iso z 5DII.
    Innymi słowy, czy 3200 z 5D, jest lepsze od 3200 z 5DII?

  • 19. Data: 2009-01-23 20:02:14
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    JA pisze:
    > Nie zrozumiałeś.
    > Chodziło mi, czy lepsze wysokie iso z 5D to to samo iso z 5DII.
    > Innymi słowy, czy 3200 z 5D, jest lepsze od 3200 z 5DII?

    No przeciez napisalem w pierwszym poscie, do ktorego skontruowales to
    dziwne zapytanie:

    > No chyba raczej wysokie ISO 5D ma lepsze niz 5DII... :)

    Czego tu nie zrozumiales?

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat