  • 21. Data: 2012-08-07 19:29:44
    Temat: Re: Poczekam? Nie, nie poczekam...
    Od: 'Tom N' <n...@1...dyndns.org.invalid>

    Kuba (aka cita) w <news:jvrh59$lgd$1@inews.gazeta.pl>:

    > Poza tym zdaje sie odstęp do porpzedzającego samochodu wcale nie musi
    > wynosić tyle, żeby zmieścił sie tam jeszcze jeden samochód. OIPD można
    > jechać w kolumnie "piątkami"

    art. 19.
    3.Poza obszarem zabudowanym, na jezdniach dwukierunkowych o dwóch pasach
    ruchu, kierujący pojazdem objętym indywidualnym ograniczeniem prędkości
    albo pojazdem lub zespołem pojazdów o długości przekraczającej 7 m jest
    obowiązany utrzymywać taki odstęp od pojazdu silnikowego znajdującego się
    przed nim, aby inne wyprzedzające pojazdy mogły bezpiecznie wjechać w lukę
    utrzymywaną między tymi pojazdami. Przepisu tego nie stosuje się, jeżeli
    kierujący pojazdem przystępuje do wyprzedzania lub gdy wyprzedzanie jest
    zabronione.

    --
    Tomasz Nycz

  • 22. Data: 2012-08-07 19:30:10
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "t?" <t??_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości
    > begin Kuba \(aka cita\)

    > W jaki sposób? Ma prześwietlić ciężarówkę rentgenem?

    jak nie ma dostatecznej widoczności, nie może rozpocząć manewru.
    Czyżbyś chciał sie z tym nie zgodzić?

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
    Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3

  • 23. Data: 2012-08-07 19:39:57
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin Kuba \(aka cita\)

    > jak nie ma dostatecznej widoczności, nie może rozpocząć manewru. Czyżbyś
    > chciał sie z tym nie zgodzić?

    Czyli ciężarówki można wyprzedzać tylko na łuku w lewo?

    --
    ignorance is bliss

  • 24. Data: 2012-08-07 19:51:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 07 Aug 2012 18:32:51 +0200, Artur Maśląg

    > ja jedynie zaprzeczyłem,
    > jakobym był autorem tego co zacytowałeś,

    Mimo tego utożsamiasz się jednak z tym stwierdzeniem (cytatem):

    > Jak ktoś wyprzedza bez wyobraźni to i takie są efekty.

    Podałeś link do artukułu z materiałem filmowym. PiteR wkleił z tego
    artykułu konkretny cytat i do niego się odniósł. Odpowiadał na zapodany
    przez ciebie artykuł, więc wszystko zrobił prawidłowo.

    Jak nie miałeś zamiaru dyskutować o tym "występie" oraz artykule który
    wkleiłeś, trzeba było tego nie wrzucać na GRUPĘ DYSKUSYJNĄ.

    --
    Pozdor Myjk

  • 25. Data: 2012-08-07 19:52:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 7 Aug 2012 19:30:10 +0200, Kuba (aka cita)

    > jak nie ma dostatecznej widoczności, nie może rozpocząć manewru.

    Widoczność miał odpowiednią, nie miał natomiast gdzie zjechać.

    --
    Pozdor Myjk

  • 26. Data: 2012-08-07 20:07:40
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-07 19:51, Myjk pisze:
    > Tue, 07 Aug 2012 18:32:51 +0200, Artur Maśląg
    (...)

    > Podałeś link do artukułu z materiałem filmowym. PiteR wkleił z tego
    > artykułu konkretny cytat i do niego się odniósł.

    LOL - ciekawe tylko jakim cudem wkleił to jako cytat z mojej
    wypowiedzi, a nie z artykułu?

    > Odpowiadał na zapodany
    > przez ciebie artykuł, więc wszystko zrobił prawidłowo.

    Argumentacja tak naciągana, że co jak co, ale po Tobie bym się
    spodziewał jednak czegoś bardziej inteligentnego.

    > Jak nie miałeś zamiaru dyskutować o tym "występie" oraz artykule który
    > wkleiłeś, trzeba było tego nie wrzucać na GRUPĘ DYSKUSYJNĄ.

    LOL - miernym adwokaciną jesteś.

  • 27. Data: 2012-08-07 20:52:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-07 19:29, 'Tom N' pisze:

> [...]
    > utrzymywaną między tymi pojazdami. Przepisu tego nie stosuje się, jeżeli
    > kierujący pojazdem przystępuje do wyprzedzania lub gdy wyprzedzanie jest
    10/10

    Przypomniała mi się dyskusja ze zdechłym tirmanem jakiś czas temu
    - ciągnę wyprzedzając po sztuce (gdzieś za Lipnem chyba, ciasno
    jak cholera) i widzę, że kolejnego nie da rady. Kierunkowskaz w prawo
    i wciskam się w dość mały odstęp między ciężarówki. Mam CB i słyszę
    - Ty z tego ******, ile masz koni, że mnie wyprzedzasz? Mówię, że
    wystarczająco. Ten odpowiada - jakbym ciebie nie wpuścił, to byś miał
    mokro. Ja mu na to, że ma obowiązek utrzymywać stosowny odstęp, bym
    mógł się w razie czego zmieścić. Ten z tekstem, że niczego nie musi. Ja
    na to, że musi i może niech sobie daruje ciąg dalszy. Ten z tekstem, że
    teraz się "pobawimy". Ja na to, że kultury to u niego niewiele, a jak
    bardzo chce to mam rejestrację audio/wideo całości i jak mu
    zależy to chętnie się podzielę z policją... Coś tam jeszcze pyszczył,
    ale pojechałem dalej

    No, ale takich to ja często nie spotykam. W większości jednak jest
    kultura i spokój. Wiele osób tutaj pisze, że wyprzedzający nie mógł
    widzieć tego co przed ciężarówką - mógł, gdyby chciał. Ze dwa tygodnie
    temu wyprzedzałem tira lewym pasem (jak ktoś zna Kudowę-Słone to wie
    o czym piszę - kierunek Czechy). Przyśpieszyłem pewnie zdrowo szybciej
    od zestawu i zauważyłem jakąś nerwowość po jego stronie (musiał
    hamować). Ciężko to opisać, ale jak się jeździ więcej i z rozsądkiem,
    to człowiek takie rzeczy wyczuwa. Wszytko się odbywa w prawym, długim
    łuku. Zobaczyłem, że ma prawym pasie jakiś debil zostawił samochód tak
    na część wąskiego pasa - w hamulec, parę strzałów długimi, tirman
    kierunek w lewo i w pedał. Chłop pojechał, podziękował, ja sobie
    spokojnie pojechałem dalej. Ja rejestracja PL, on nie

    Jak się chce to można - tylko trzeba chcieć.

  • 28. Data: 2012-08-07 20:53:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-07 19:52, Myjk pisze:
    > Tue, 7 Aug 2012 19:30:10 +0200, Kuba (aka cita)

    > Widoczność miał odpowiednią, nie miał natomiast gdzie zjechać.

    Nie miał odpowiedniej widoczności, co niestety widać.

  • 29. Data: 2012-08-07 20:56:49
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin Artur Maśląg

    > Nie miał odpowiedniej widoczności, co niestety widać.

    Miał, ale idiota w tirze siedział na zderzaku poprzedzającego auta.

    --
    ignorance is bliss

  • 30. Data: 2012-08-07 21:20:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 07-08-2012 19:51, Myjk pisze:
    > Mimo tego utożsamiasz się jednak z tym stwierdzeniem (cytatem):
    > Jak nie miałeś zamiaru dyskutować o tym "występie" oraz artykule który
    > wkleiłeś, trzeba było tego nie wrzucać na GRUPĘ DYSKUSYJNĄ.

    Co za brednie. Artur wkleił linka z konkretnym _własnym_ stwierdzeniem
    iż taka sytuacja nie jest rzadkością. Wy mu wmawiacie iż napisał "że to
    klasyczny przykład braku wyobraźni, czego NIE napisał bo jest co cytat
    autora artykułu. Gdyby autor wątku dopisał: "PS: Myjk to prawiczek z
    wygolonymi łydami" to byś sie przyj*.*ał za ten tekst do Artura?

    --
    Pozdr.