  • 1. Data: 2012-08-07 17:16:30
    Temat: Poczekam? Nie, nie poczekam...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    http://kontakt24.tvn.pl/temat,to-nie-jest-scena-z-fi
    lmu-akcji,54487,html?categoryId=496

    Akcja wcale nie taka rzadka...

  • 2. Data: 2012-08-07 17:41:49
    Temat: Re: Poczekam? Nie, nie poczekam...
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin Artur Maśląg

    > http://kontakt24.tvn.pl/temat,to-nie-jest-scena-z-fi
    lmu-
    akcji,54487,html?categoryId=496

    > Akcja wcale nie taka rzadka...

    Pytanie, dlaczego ten w tirze siedzi na ogonie następnemu, w taki sposó",
    że wyprzedzający nie mógł wjechać przed niego?

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2012-08-07 17:46:17
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Artur Maśląg pisze tak:

    > http://kontakt24.tvn.pl/temat,to-nie-jest-scena-z-fi
    lmu-akcji
    > Klasyczny przykład braku wyobraźni

    Nieprawda, to zmęczenie materiału i rosyjska ruletka.
    Diabeł wstępuje w ludzi.

    Jeśli tir, po chamsku, pasem do lewoskrętu ominie korek w Ostródzie
    i wiadomo, że przez 39km do Olsztyna nie ma szans wyprzedzić
    takiego ch to trzeba nerwów ze stali żeby nie pojechać za nim z
    gazrurką.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 4. Data: 2012-08-07 17:54:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-07 17:46, PiteR pisze:

    lmu-akcji

    Mógłbyś mi wyjaśnić treść z cytatu, skoro to co napisałem brzmiało jak
    poniżej?
    <cite>
    http://kontakt24.tvn.pl/temat,to-nie-jest-scena-z-fi
    lmu-akcji,54487,html?categoryId=496

    Akcja wcale nie taka rzadka...
    </cite>

    Wtedy być może będzie miała sens jakaś dyskusja :>

  • 5. Data: 2012-08-07 18:06:36
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Artur Maśląg pisze tak:

    > Mógłbyś mi wyjaśnić treść z cytatu, skoro to co napisałem brzmiało
    > jak poniżej?

    ale czego tu nierozumiesz?

    no dobra jeszcze raz

    na kontakt24.tvn.pl Marek Konkolewski z Komendy Głównej Policji
    komentuje zachowanie pirata drogowego tak:

    chcesz zawłaszczyć wątek?

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 6. Data: 2012-08-07 18:12:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-07 18:06, PiteR pisze:

    > ale czego tu nierozumiesz?

    Nie rozumiem, czemu w moje usta wkładasz teksty, których nie napisałem,
    po czym z nimi dyskutujesz, piszćc "nieprawda".

    > no dobra jeszcze raz

    Tak, jeszcze raz - ja napisałem:

    <cite>
    http://kontakt24.tvn.pl/temat,to-nie-jest-scena-z-fi
    lmu-akcji,54487,html?categoryId=496

    Akcja wcale nie taka rzadka...
    </cite>

    A Ty cytujesz:
    <cite>
    http://kontakt24.tvn.pl/temat,to-nie-jest-scena-z-fi
    lmu-akcji
    Klasyczny przykład braku wyobraźni
    </cite>

    Po czy się do tego odnosisz, jakobym ja był autorem tego
    komentarza.

    > na kontakt24.tvn.pl Marek Konkolewski z Komendy Głównej Policji
    > komentuje zachowanie pirata drogowego tak:

    Aha, czyli to jednak nie jest mojego autorstwa, o czym już nie
    wspomniałeś?

    (...)
    > chcesz zawłaszczyć wątek?

    Taki sam wniosek jak poprawne i sensowne cytowanie :>

  • 7. Data: 2012-08-07 18:16:38
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Artur Maśląg pisze tak:

    > Aha, czyli to jednak nie jest mojego autorstwa, o czym już nie
    > wspomniałeś?

    każda średnio rozgarnięta małpa zatrybi, że jest to cytat z artykułu
    a formułkę wstawia program do niusów z automatu.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 8. Data: 2012-08-07 18:20:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-07 18:16, PiteR pisze:

    > każda średnio rozgarnięta małpa zatrybi, że jest to cytat z artykułu
    > a formułkę wstawia program do niusów z automatu.

    Jak widać nie każda średnio rozgarnięta małpa potrafi obsłużyć
    czytnik news, a jak poprosić o wyjaśnienie (ze wskazaniem na
    błąd) to będzie rzucać skórkami po bananach...

  • 9. Data: 2012-08-07 18:25:15
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Artur Maśląg pisze tak:

    > Jak widać nie każda średnio rozgarnięta małpa potrafi obsłużyć
    > czytnik news, a jak poprosić o wyjaśnienie (ze wskazaniem na
    > błąd) to będzie rzucać skórkami po bananach...

    Jeszcze się sam przyznałeś, że tej linijki "Klasyczny przykład braku
    wyobraźni" nie było w Twoim poście.

    Jesteś przewrażliwiony i używasz głupawego tagu <cite> Dlatego muszę na
    Ciebie uważać w przyszłości tzn obchodzić z daleka.

    Do widzenia

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 10. Data: 2012-08-07 18:32:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-08-07 18:25, PiteR pisze:

    > Jeszcze się sam przyznałeś, że tej linijki "Klasyczny przykład braku
    > wyobraźni" nie było w Twoim poście.

    Ja się nie miałem do czego przyznawać - ja jedynie zaprzeczyłem,
    jakobym był autorem tego co zacytowałeś, a Ty ja widzę brniesz
    w zaparte.

    > Jesteś przewrażliwiony i używasz głupawego tagu <cite> Dlatego muszę na
    > Ciebie uważać w przyszłości tzn obchodzić z daleka.

    No i dalej rzuca skórkami - naucz się na przyszłość poprawnie cytować,
    a życie będzie prostsze. Naprawdę dużo nie trzeba.

    > Do widzenia

    Sugerujesz jakieś widzenie?