-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Poczekam? Nie, nie poczekam...
Date: Fri, 10 Aug 2012 23:37:03 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 37
Message-ID: <k03uu8$9p5$1@inews.gazeta.pl>
References: <jvrbgf$i7f$1@inews.gazeta.pl> <jvrg1o$srf$1@node2.news.atman.pl>
<jvrh59$lgd$1@inews.gazeta.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid>
<jvrrpo$vg9$1@mx1.internetia.pl> <s...@n...istnieje>
<jvrsol$2sp$1@mx1.internetia.pl> <s...@n...istnieje>
<jvrtfu$2sp$3@mx1.internetia.pl> <s...@n...istnieje>
<jvru1i$2sp$4@mx1.internetia.pl> <s...@n...istnieje>
<jvs1tl$uo0$181@usenet.news.interia.pl>
<1...@i...dyndns.org.invalid>
<jvs2mk$uo0$183@usenet.news.interia.pl> <jvt7dk$ud$1@news2.ipartners.pl>
<jvt7n3$ave$1@inews.gazeta.pl> <pm20kz4akcx0$.dlg@myjk.org>
<k02k5v$agk$1@inews.gazeta.pl> <k03jll$qp9$1@mx1.internetia.pl>
<k03l4s$e1g$1@inews.gazeta.pl> <k03mjg$4iv$1@mx1.internetia.pl>
<k03n4c$14t$1@inews.gazeta.pl> <k03r2u$m7d$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 87-205-202-180.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1344634632 10021 87.205.202.180 (10 Aug 2012 21:37:12 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Aug 2012 21:37:12 +0000 (UTC)
X-User: futrzak1966
In-Reply-To: <k03r2u$m7d$1@mx1.internetia.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:14.0) Gecko/20120713
Thunderbird/14.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2463272
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-08-10 22:27, DoQ pisze:
> W dniu 10-08-2012 21:23, Artur Maśląg pisze:
>>> Dlatego wychylił się żeby zobaczyć, prawda?
>> Aaaa - ta nowoczesna i zgodna z przepisami zasada, że pół manewru
>> wykonuje się bez sygnalizacji? Tak, nawet ją tutaj opisywałeś, próbując
>
> Wychylenie się celem oceny sytuacji jest manewrem wyprzedzania? Czy aby
> dobrze się czujesz?
Cóż, ja tam nie wiem z kim dyskutujesz, ale z całą pewnością nie
napisałem niczego takiego, co mogło by prowadzić do Twoich wniosków
z pytajnikiem na końcu.
Na filmie widać wyraźnie, że gość dojechał do tyłu naczepy, bez
kierunku wyjechał na "lewy pas", po jakimś czasie włączył
kierunkowskaz i chciał sobie "skończyć" manewr, którego nie
powinien nawet rozpocząć. Taki zajebisty gościu jak wielu na
grupie (patrząc po komentarzach).
>> mi przypisać podobne zachowanie, kiedy napisałem że należy najpierw
>> obserwować co się na drodze dzieje.
>
> No Ty byś obserwował tył TIRa, bo przecież wychylić się nie wolno - tj.
> przejechałbyś za nim pewnie i ze 100km :)
Nie, jak pisałem wcześniej, ja bym obserwował co się dzieje na drodze
i nigdy bym nie dojechał na "styk" do pojazdu przede mną - w
szczególności do czegokolwiek, co by mi widoczność zasłaniało.
>>> No widać, wyprzedziłby TIRa i wjechał przed niego gdyby miał miejsce.
>> Widać, że wyprzedzał w ciemno, miejsca nie sprawdził, nic nie zrobił
>> by zapobiec niebezpieczeństwu i nie odpuścił w sumie do końca.
>
> Nie odpuścił? Chyba oglądałeś inny film.
Nie, to Ty oglądasz jakiś inny film, ale o tym wiemy nie od dziś...
Następne wpisy z tego wątku
- 10.08.12 23:31 Gotfryd Smolik news
- 10.08.12 23:21 Gotfryd Smolik news
- 10.08.12 23:59 DoQ
- 11.08.12 08:18 Cavallino
- 11.08.12 15:24 Artur Maśląg
- 14.08.12 09:33 Pyzaty
- 14.08.12 09:34 Pyzaty
- 14.08.12 21:31 MM
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=