  • Data: 2012-08-10 23:37:03
    Temat: Re: Poczekam? Nie, nie poczekam...
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-08-10 22:27, DoQ pisze:

    > Wychylenie się celem oceny sytuacji jest manewrem wyprzedzania? Czy aby
    > dobrze się czujesz?

    Cóż, ja tam nie wiem z kim dyskutujesz, ale z całą pewnością nie
    napisałem niczego takiego, co mogło by prowadzić do Twoich wniosków
    z pytajnikiem na końcu.

    Na filmie widać wyraźnie, że gość dojechał do tyłu naczepy, bez
    kierunku wyjechał na "lewy pas", po jakimś czasie włączył
    kierunkowskaz i chciał sobie "skończyć" manewr, którego nie
    powinien nawet rozpocząć. Taki zajebisty gościu jak wielu na
    grupie (patrząc po komentarzach).

    > No Ty byś obserwował tył TIRa, bo przecież wychylić się nie wolno - tj.
    > przejechałbyś za nim pewnie i ze 100km :)

    Nie, jak pisałem wcześniej, ja bym obserwował co się dzieje na drodze
    i nigdy bym nie dojechał na "styk" do pojazdu przede mną - w
    szczególności do czegokolwiek, co by mi widoczność zasłaniało.

    > Nie odpuścił? Chyba oglądałeś inny film.

    Nie, to Ty oglądasz jakiś inny film, ale o tym wiemy nie od dziś...