    From: brak <k...@b...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Pocz?tki internetu optycznego w PL
    Date: Wed, 23 Sep 2009 14:34:35 +0200

    Tomasz Kruk CZARNET pisze:

    > urządzenie na klatke a na pół dzielnicy to przyznasz pewna różnica

    > poczytaj moje wcześniej napisane posty w temacie kablówek

    b0b3385378e778dcf3fba7e75eceb

    > no i proszę
    >
    > http://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=5473&sid=
    03e5cd6dfd89339891cf761ba9082e5f

    > pierwszy z brzegu wątek wyjaśnia zagadnienie, a przynajmiej do tego
    > stopnia żeby nie wypisywać bzdur o ograniczeniach stawianych przez
    > "karte instalowaną na klatce"

    Czytam czytam i jakoś nie widzę wyjaśnienia. Możesz je wkleić? Karta
    terminująca w CMTS ma max do 50 Mb, jak wiem, że wszyscy abonenci na
    klatce są wpięci do jednej karty i pracują na jednej częstotliwości to
    według Ciebie nie jest to ograniczenie? Poczytaj trochę zanim zaczniesz
    coś komentować. http://pl.wikipedia.org/wiki/Cable_Modem_Termination
    _System

    I spójrz dokładnie na ten wątek i zeskanowany dokument UPC
    http://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=5035&post
    days=0&postorder=asc&highlight=cz%EAstotliwo%B6%E6&s
    tart=75

    Nadal twierdzisz że nie ma ograniczenia?