  • Data: 2009-09-23 05:09:30
    Temat: Re: Poczštki internetu optycznego w PL
    Od: Tomasz Kruk CZARNET <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 22 Sep 2009 21:03:28 +0200, brak <k...@b...pl> wrote:

    > Może źle się wyraziłem karta do której są podpinane fizycznie kable od
    > modemów na klatce i terminowane na karcie na Jana Pawła w Warszawie a
    > pożniej wrzucane do routera.

    urządzenie na klatke a na pół dzielnicy to przyznasz pewna różnica

    > Jeśli uważasz że znasz się lepiej to nas oświeć jak to jest rozwiązane.

    poczytaj moje wcześniej napisane posty w temacie kablówek

    > JA bazuje na tym co tu znalazłem juz dawno temu
    > http://forum.mediaswiat.pl/viewforum.php?f=1&sid=cfa
    b0b3385378e778dcf3fba7e75eceb

    no i proszę

    http://forum.mediaswiat.pl/viewtopic.php?t=5473&sid=
    03e5cd6dfd89339891cf761ba9082e5f

    pierwszy z brzegu wątek wyjaśnia zagadnienie, a przynajmiej do tego
    stopnia żeby nie wypisywać bzdur o ograniczeniach stawianych przez
    "karte instalowaną na klatce"

    --
    Tomek Kruk CZARNET
    http://zdrowepanstwo.pl/ Demokracja jest wtedy,kiedy 2 wilki