  • Data: 2009-09-23 12:44:01
    Temat: Re: Pocz?tki internetu optycznego w PL
    Od: Szymon Wyrembak <_@_.eu> szukaj wiadomości tego autora

    brak pisze:

    > Czytam czytam i jakoś nie widzę wyjaśnienia. Możesz je wkleić? Karta
    > terminująca w CMTS ma max do 50 Mb, jak wiem, że wszyscy abonenci na
    > klatce są wpięci do jednej karty i pracują na jednej częstotliwości to
    > według Ciebie nie jest to ograniczenie? Poczytaj trochę zanim zaczniesz
    > coś komentować. http://pl.wikipedia.org/wiki/Cable_Modem_Termination
    _System

    Nie karta (bo ta może mieć nawet 32 porty down - Motorola, a CMTS
    kilka-kilkanaście kart) ale port - do 50Mbps przy modulacji QAM256.
    DOCSIS 3.0 zakłada bonding kanałów - 4 kanały down o szerokości 8MHz
    dają około 200Mbps pasma.
    Poza tym racja, te 120Mbps to oczywiście nie jest gwarantowana
    przepływność punkt-punkt. Pytanie - jakiej wielkości segmenty zrobiło UPC.

    --
    (popraw adres e-mail: imie at nazwisko . eu)