  • Data: 2009-09-22 19:03:28
    Temat: Re: Poczštki internetu optycznego w PL
    Od: brak <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Kruk CZARNET pisze:

    > karta terminujaca modemy na klatce, ciekawe jakich rewelacji się
    > jeszcze naczytam...

    Może źle się wyraziłem karta do której są podpinane fizycznie kable od
    modemów na klatce i terminowane na karcie na Jana Pawła w Warszawie a
    pożniej wrzucane do routera.

    Jeśli uważasz że znasz się lepiej to nas oświeć jak to jest rozwiązane.
    JA bazuje na tym co tu znalazłem juz dawno temu
    http://forum.mediaswiat.pl/viewforum.php?f=1&sid=cfa
    b0b3385378e778dcf3fba7e75eceb