-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: J.F. <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pochwala dla MTU
Date: Mon, 14 Feb 2011 11:57:19 +0100
Organization: -
Lines: 44
Message-ID: <7...@4...com>
References: <ij3eof$bk2$1@inews.gazeta.pl>
<s...@4...com>
<ij3i9t$p5a$1@inews.gazeta.pl>
<2...@4...com>
<ij3mt9$c4v$1@inews.gazeta.pl> <ij3n6e$abu$4@inews.gazeta.pl>
<1...@4...com>
<ij3opq$hkj$2@inews.gazeta.pl>
<j...@4...com>
<ij3tnp$5ai$1@inews.gazeta.pl>
<q...@4...com>
<s...@l...localdomain>
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1297681047 24864 82.143.187.50 (14 Feb 2011 10:57:27 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 14 Feb 2011 10:57:27 +0000 (UTC)
X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2349981
[ ukryj nagłówki ]On Fri, 11 Feb 2011 19:43:29 +0000 (UTC), Samotnik wrote:
>U zarania to chyba raczej jest polskie dziadowstwo, kolesiostwo i cokolwiek
>tam złego powiesz, bo gdyby TP podzielono na część infrastrukturalną i
>dostawcę usług dla klienta, to nie byłoby problemu. Byłoby TP
>Infrastruktura SA z obowiązkiem podłączania każdego klienta i
>kontrolowanymi stawkami dla dostawców usług, w tym TP Usługi SA.
I to by cos dalo ? Infrastrutkura by sie okopala i zawyzala ceny.
Poza tym to mamy juz dzis, ze skutkiem takim ze Infrastrukturze nie
oplaca sie nowych przylaczen robic.
Jesli juz to trzeba bylo podzielic telekomunikacje na firmy A i B,
w miare po rowno, tzn co druga centrala do jednej firmy - zeby
przynajmniej w duzych miastach klient mial po pewnym czasie mozliwosc
wyboru.
Ale to by nie przynioslo panstwu takiego zysku jak TP w calosci i z
gwarantowanym monopolem - choc nie calkiem.
>Tak samo do dupy załatwiono temat z pocztą. Zamiast wydzielić listonoszy (i
>może dystrybucję też) do osobnej spółki, która miałaby prikaz dostarczać
>wszystkie listy, jakie do rewiru dowiezie dowolny przedsiębiorca usługami
Ale po co ma dowozic - przeciez Poczta ma i dowoz zorganizowany :-)
>pocztowymi się zajmujący, to 'uwolniono' rynek w ten sposób, że poczta ma
>wszystkie placówki na zadupiach, listonoszy itd, a dowolny inny operator
>musi na własną rękę listy po skrzynkach roznosić. W ten sposób upadnie i
>poczta polska, i jej konkurencja.
to niech poczta obnizy ceny, albo wynajmie tych niezaleznych
listonoszy :-)
Co zreszta Poczta chyba czesciowo robi, jakies ulotki bezadresowe
roznosili.
>UE to chyba niewiele ma z tym wspólnego. TPSA sprywatyzowano długo przed
>unią, nie wiem, jak było z decyzjami na temat uwolnienia rynku pocztowego.
Unia sporo rzeczy w tym zakresie reguluje, chocby wymusila
udostepnienie infrastruktury TP, albo te nowe skrzynki do ktorych
kazdy moze wrzucic bombe ..
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.02.11 12:04 J.F.
- 14.02.11 12:06 Kamil
- 14.02.11 12:07 Kamil
- 14.02.11 12:48 J.F.
- 14.02.11 12:53 Kamil
- 14.02.11 14:18 Krzysiek Kielczewski
- 14.02.11 14:20 Krzysiek Kielczewski
- 14.02.11 14:43 J.F.
- 14.02.11 15:40 Krzysiek Kielczewski
- 15.02.11 10:50 Kamil
- 15.02.11 11:12 J.F.
- 15.02.11 11:14 Krzysiek Kielczewski
- 15.02.11 11:45 RadekNet
- 15.02.11 12:51 J.F.
- 16.02.11 09:33 ąćęłńóśźż
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=