  • Data: 2011-02-14 12:53:41
    Temat: Re: Pochwala dla MTU
    Od: Kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14/02/2011 11:48, J.F. wrote:

    > A przysylaja ci informacje listem, e-mailem, SMS-em i jeszcze
    > telefonem ?

    Ostatnio dokladnie w ten sposob dostalem, poza SMSem. Ty nadal zyjesz w
    swiecie faxow, podpisow i innych cudow i nie przyjmujesz do wiadomosci,
    ze takie cos jak anulowanie czy zakup polisy mozna zrobic przez internet
    w kilka minut.

    > Nie znaja obowiazujacych przepisow to placa.
    > W Irlandii tez mozesz nie znac i nie zdawac sobie sprawy ze zona nie
    > moze prowadzic, kolege trzeba najpierw zglosic itp.

    Ale w Irlandii nikt za ciebie nie przedluzy umowy, po czym wystawi lape
    po pieniadze. Rozumiesz te subtelna roznice?

    Kamil