  • Data: 2011-02-11 20:08:18
    Temat: Re: Pochwala dla MTU
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 11 Feb 2011 17:48:52 +0000, Kamil wrote:
    >A ja skrzynke pocztowa pod domem.

    Ale to dziala w jedna strone, a potem trzeba polecony odebrac :-)

    >Przestan w koncu produkowac te
    >niestworzone problemy, bo zaraz dowiemy sie ze urzad moze przeciez
    >splonac i co wtedy. ;)

    Mieszkasz poza krajem to nie slyszysz pewnych narzekan.

    Nie musi plonac, moga ja zlikwidowac
    http://slawno.naszemiasto.pl/artykul/643280,zamiesza
    nie-wokol-poczty-w-ostrowcu-z-podtekstem-wyborczym,i
    d,t.html

    Poczty polskiej chwalil nie bede, bo tez ich troche nie rozumiem,
    aczkolwiek w duzym miescie :-)

    J.