  • Data: 2011-02-11 23:21:52
    Temat: Re: Pochwala dla MTU
    Od: RadekNet <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.02.2011 23:10, J.F. pisze:

    > Wic polega przede wszystkim na tym, ze postawiono MTU zarzuty i nie
    > sprzecyzowano ze to z ich winy.

    No nie :) Przepraszam, to moja wina, ze dopelnilem 100% formalnosci i
    czekalem rok na odszkodowanie :) A moglem nie dostac wcale! ;)

    > A drugi wic jest taki ze w podobnej sytuacji moglbym:
    > -jezdzic dalej, bo to jakas duperela byla i tylko donosic grupie
    > kolejne wymowki MTU dla smiechu,

    I tak wlasnie zrobilem. Na szczescie szkoda taka, ze mozna to bylo wiac
    na smiech.

    > -zezlomowac swojego zloma, kupic nowy, i donosic jak wyzej.
    > A moze sie cieszyc z opoznienia ? Naleza mi sie odsetki czy nie ?
    > -albo mialbym nowsze auto, mialbym AC i zalatwial tak samo jak wy.
    >
    > I mozemy sie klocic co sie bardziej oplaca :-)

    To nie o oplacalnosc chodzi. Chodzi o to, ze takie sprawy powinny sie
    koncyc w max 30 dni (w ustawy i wg zdrowego rozsadku).

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com