    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pochwala dla MTU
    Date: Thu, 10 Feb 2011 16:20:13 +0100

    Użytkownik "RadekNet" <r...@r...com> napisał w wiadomości
    news:ij0vfp$naa$1@inews.gazeta.pl...
    > Chcialbym pochwalic ubezpieczyciela MTU. Szkoda miala miejsce 19 lutego,
    > wyplata nastapila juz 2 lutego. Wszystkim goraco polecam ta firme. Pelen
    > profesjonalizm i rewelacyjna szybkosc dzialania.
    >
    > ps
    > Tak, kpie sobie z MTU - 19.02.2010 i 2.02.2011, czyli cos kolo 12 miesiecy
    > na rozwiazanie odszkodowania za uszkodzony zderzak.

    To i tak szybko, jeśli wypłacili wszystko co się należało bez kosztów z
    Twojej strony.

    Z PTU tak łatwo nie ma, właśnie sąd mi nakazał dopłacić 1000 zł zaliczki na
    biegłego, jako że PTU nie zgadza się z wyceną rzeczoznawcy za którą
    wcześniej już zapłaciłem.
    Żeby było śmieszniej - rzeczoznawca który wydał opinię jest również na
    liście biegłych sądowych.
    Ale czego się nie robi, żeby oszukać poszkodowanego na odszkodowaniu.....