    From: "gargamel" <s...@d...eu>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Pobór pršdu - płyta główna
    Date: Mon, 19 Jan 2009 17:15:33 +0100
    Sender: B...@p...centertel.pl

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" napisał:
    > Intel? Desktop Board D201GLY ZTCP ma pobór energii rzędu 19W. Ma
    > wbudowanego Celerona 1,2GHz - mam taki w domowym serwerze i śmiga
    > pięknie. Jest też Intel? Desktop Board D945GCLF z Intel Atom 1,6GHz -
    > nie pamiętam niestety jaki ma pobór prądu. Jets też coś a Atomem Dual

    IntelCore2DuoP9500 taktowanie 2.5GHz ma moc traconą 25W, dodam że jest to
    procesor mobilny z górnej półki wydajnościowej a nie jakiś Atom:O) do
    takiego procka naawet wentylatora nie trzeba, spoko wystarczy pasywne, są
    też dyski twarde 500GB pobietające moc na poziomie 2W (też dysk laptopowy
    ale bardzo wydajny) tak wiec jak się chce to można złożyc wydajną maszynę o
    poborze mocy <50W:O)

    dodam że mój komp żre 100W a zasilacz mam 350W bo mniejszych chyba się nie
    kupi:O(i sam ten zasilacz żre na pusto 20W energii) więc jak narazie to
    jedynym problemem w energooszczędnym kompie to był by problem zasilaczem
    (niskomocowym i wysokosprawnym)