  • Data: 2009-12-27 18:30:29
    Temat: Re: Po prostu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "cichybartko" hh86ul$dkl$...@n...onet.pl

    > Czy Ty stawiasz znak równości między spożywaniem alkoholu a alkoholizmem?

    Alkoholicy to zazwyczaj abstynenci, dlatego ja piję od czasu do czasu,
    gdy mnie ktoś częstuje kieliszkiem szampana czy wina, aby pokazać, że
    nie jestem alkoholikiem. :)

    Inspektor w białostockim urzędzie miasta był alkoholikiem -- Misztal,
    imienia nie pamiętam. Stąd wiem o tym, że alkoholicy to zazwyczaj
    ludzie na wysokich stanowiskach, szanowani i zazwyczaj abstynenci.
    Jak taki człowiek wypije jeden kieliszek, wpada w ciąg alkoholowy,
    z którego trudno wyciągnąć nawet w szpitalach. :)

    Tak mi klarowali lekarze? Nie. Ale w mojej obecności tak
    klarowali przy okazji walczenia z alkoholizmem Misztala. :)

    > Mam takie odczucie że masz ogromną tendencje do przerysowywania
    > różnych zjawisk społecznych.

    Ty mi już dawno podpadłeś. :)

    -=-

    Konkol to maszynka robiąca pieniądze. Oddziaływanie na psychikę jest
    u niego na porządku dziennym. Ja się z tego śmieję, bo Konkola znam
    osobiście i znam ludzi, którzy z nim współpracują lub współpracowali,
    więc dla mnie (dla nas?) metody Konkola są nie tyle niegroźne, co
    wręcz śmieszą.

    Śmieję się, gdy mam do czynienia z Konkolem i powtarzam
    za Pismem Świętym -- Nie lękaj się. :) Co gorsza -- Od
    Konkolowych dzieci otrzymałem obrazek z tym cytatem... :)

    Obrazek zawieruszył się gdzieś, ale pamiętam, że był tam ten cytat,
    numerek (Konkolowy -- ponoć każde dziecko miało numer) 60 oraz imię
    Tomaszek. Pamiętam styl/krój odręcznego pisma z tego obrazka. :)
    Stale leżał właśnie tu, niedaleko miejsca, w którym teraz siedzę,
    ale któregoś razu wylałem herbatę i obrazek przeniosłem w inne miejsce
    razem z innymi papierkami.

    A gdy zdaję sobie sprawę (na podstawie tak zwanego czucia modlitewnego)
    że pójdę do łopaty, jeśli Konkolowi nie oddam swoich pieniędzy, widzę
    w wyobraźni straszną ;) Cobrę (wojskowy helikopter z moich marzeń)
    z jej łopatami w wirniku...

    -=-

    Konkol był twardzielem. Zapytany o to, co stanie się po śmierci JPII,
    odparł, że będą [duchowni, i on] musieli jakoś inaczej starać się
    o pieniądze. :) I starają się. :)

    Nauka rzymskokatolickiego Kościoła zabrania miłosierdzia takiego,
    jakie czyni Konkol, i jakie czynił JPII. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'