  • Data: 2009-12-27 22:19:54
    Temat: Re: Po prostu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Marek Dyjor" hh8j55$ide$...@n...onet.pl

    > a twoja siostra miała chyba rację.

    Powie o tej racji kardiologom. :)

    > ale i tak tego nie przeczytasz bo mnie splonkowałeś.

    To PLONKi quasi-automagiczne. Jak w aparacie fotograficznym -- są
    programy pełnej automatyki i są inne. :) Te PLONKi Mówią mi o tym,
    że dana osoba niczego ciekawego mi nie powie -- że rozmowa z tą
    osoba jest stratą czasu. :) No... Może wywoła napady śmiechu...
    Ponadto wielu mądrych_inaczej czyta i pyta o to, o co pytają tacy
    jak Ty... Oni pytają ,,w duchu'' -- Ty (i inni) tutaj, dzięki czemu
    mogę wyjaśnić, jak się ot dzieje, że mam pleśń -- że nie jest to
    zawinione przeze mnie, lecz przez administratorów. :)

    "Eneuel Leszek Ciszewski" hh8e7j$6rf$...@i...gazeta.pl

    > "JA" hh8dgf$3qd$...@i...gazeta.pl

    O tym, że Polacy nie myją się (dzięki czemu inni nie muszą mieć pleśni
    w łazienkach) wiadomo każdemu lekarzowi -- wymycie się (nawet staranne)
    tuż przed wizytą niewiele daje. Ja nawet oglądając zdjęcie fotograficzne
    mogę zauważyć, że dana osoba nie myje się zbyt ;) często. :)

    O tym, że Polacy nie mają szacunku do prawdy też powszechnie wiadomo
    -- budują domy wraz z kominami, znają normy dotyczące wentylacji, ale
    wolą życie byle jakie. Mają mierniki, ale wolą wyniki zakłamane -- z tego
    powodu nastąpił kilka lat temu wybuch w kopalni; zginęli ludzie...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum:

    Kiedy widziałem swoją siostrę dyszącą, natychmiast pomyślałem,
    że mógłby jej pomóc Ventolin. Wiesz, dlaczego tak pomyślałem?
    Bo sam ćpam ten specyfik. :) I teraz wiesz, dlaczego każdy, kto
    czyta Twoją radę, wie, dlaczego mi radzisz psychotropy? Bo Ty
    ćpasz psychotropy. Tyle tylko, że ja swojej siostrze nie
    zaproponowałem Ventolinu, bo nie jestem lekarzem, a Ty
    uznałeś się za lekarza. :)