  • 31. Data: 2010-11-08 23:23:46
    Temat: Re: Po ile chodza focusy?
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 8 Nov 2010 15:57:48 +0100, "szerszen" <s...@t...pl>
    wrote:

    >wiecej mitu niz prawdy, ale ford tez ma 12 letnia gwarancje na blache, pod
    >rygorem przeprowadzania taniutkich corocznych przegladow blacharskich

    Na perforację. Co nie zmienia faktu, że 3 letni Transit miał sporo
    ognisk korozji.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 32. Data: 2010-11-09 00:40:21
    Od: jurson <g...@p...fm>

    W dniu 2010-11-08 14:11, Jacek Osiecki pisze:
    > Ten akurat wygląda na sprowadzanego, a to jest istotna różnica dla
    > kupujących - lepiej kupować od właściciela a nie handlarza...

    Jak dla mnie bez różnicy. Każde auto i tak trzeba sprawdzić i liczyć na
    szczęście, wspierając je paroma tysiakami na wstępne naprawy jak coś
    wyjdzie.

    Klimatyzacja zakładam, że jest. Bo jeśli by nie było to by mocno
    uzasadniało niską cenę.

    Sedan to jednak chyba minus w tym przypadku. Większość sedanów jest
    ładniejsza niż kombi/hatchback. Focus należy do mniejszości...

    Co do ceny. Sprzedałem w tym roku Forda Fusion '03 benzyna za około 11.
    Ceny Fusionów były wtedy podobne do starych focusów. Sprzedałem
    handlarzowi. On pchnął dalej pewnie za 14. Wystawił za trochę więcej.
    Tyle, że w międzyczasie auto zrobiło 110 tys na wstecznym do pożądanych
    przez kupujących 7 letnie auta około 130 tys. No i zostało wizualnie
    odpicowane.

    IMO 11,5 to cena od handlarza. Myślę, że około 13-14 powinno się dać
    wziąć z to auto jeśli nie straszy bardzo wyglądem i ma klimę.

    pozdrawiam,
    jurson

  • 33. Data: 2010-11-09 04:35:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "krzysiek82" <g...@m...pl> wrote in message

    > nie rozumiemy się, nie naprawiają tylko maskują poza tym radzę zobaczyć co
    > się dzieje w profilach. Tego już nikt nie jest w stanie naprawić. Po
    > prostu ford podobnie jak fiat szybko ulega biodegradacji. No może trochę
    > szybciej niż fiat :)

    Nie ma to blachy ocynkowanej?

  • 34. Data: 2010-11-09 08:14:09
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > w porównaniu z escortem, to nie ale nie jest też wzorem pod tym względem.

    Co Ty porownujesz w ogole. W Foce ruda nie chwyta elementow nosnych jak w
    Escorcie. Jak rdzewieja a to i nie zawsze to pierdoly typu krawedzie drzwi
    czy pojawiaja sie bable na klapie. Zreszta zalatwia sie to na gwarancji.

    Maciek

  • 35. Data: 2010-11-09 08:15:32
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > no cóż ford :)

    Jak czytam Twoje posty to mam wrazenie, ze Tobie to by nawet plastikowy
    samochod pordzewial.

    Maciek

  • 36. Data: 2010-11-09 08:16:44
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > sasiad ma Focusa (ponoc nie bity - wieku nie powiem, ale tak z 5lat to juz
    > ma) - ma pecha, ze bialego i widze z okna jak rdza mu chrupie tylna klape
    > i dolne krawedzie drzwi.

    No i brawo wlasnie wymieniles elementy, ktore zalatwia sie w ramach
    gwarancji. Wada fabryczna.

    Maciek

  • 37. Data: 2010-11-09 08:17:47
    Od: "Maciek" <k...@X...pl>

    > wiecej mitu niz prawdy

    Racja, ale kupa jest znawcuuuf. Tyle wie ile zje.

    , ale ford tez ma 12 letnia gwarancje na blache, pod
    > rygorem przeprowadzania taniutkich corocznych przegladow blacharskich

    Dokladnie.

    Maciek

  • 38. Data: 2010-11-09 08:24:07
    Od: "Tomek" <a...@i...pl>

    > jeszcze nie wyszło, ford to rdza a ford po dzwonie to już masakryczna
    > korozja. Bo nie wierzę, aby ktoś przeprowadził naprawę profesjonalnie.

    bo profesjonalne naprawy robi tylko Krzys w swoim garazu :)
    Ten dzwon to pokrzywiona tylna klapa i nic wiecej. Nawet jak przegnije na
    wylot - co za problem wymienic?
    To uzywane auto, ktore ma juz swoje lata i sluzy do dojazdow do pracy a nie
    modlenia sie czy lansowania. Wyglada jak wyglada, ma po prostu jezdzic i byc
    niezawodne.

    --
    Tomek

  • 39. Data: 2010-11-09 09:19:53
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 09 Nov 2010 00:40:21 +0100, jurson napisał(a):
    > Jak dla mnie bez różnicy. Każde auto i tak trzeba sprawdzić i liczyć na
    > szczęście, wspierając je paroma tysiakami na wstępne naprawy jak coś
    > wyjdzie.

    To moze ja jakis dziwny jestem :) Po prostu unikam handlarzy jak ognia, bo
    zakladam ze 90% sprzedawanych przez nich "bezwypadkow" to w najlepszym
    wypadku bylo solidnie pomietych - a przebieg jest zmniejszony o
    kilkadziesiat % w stosunku do rzeczywistego.

    > Klimatyzacja zakładam, że jest. Bo jeśli by nie było to by mocno
    > uzasadniało niską cenę.

    Klimatyzacja to dla mnie cos rownie niezbednego w samochodzie jak silnik ;)

    > Sedan to jednak chyba minus w tym przypadku. Większość sedanów jest
    > ładniejsza niż kombi/hatchback. Focus należy do mniejszości...

    Widac ja mam jakis wypaczony gust. Focus hatchback zupelnie mi sie nie
    podoba - ma strasznie krowiasty tylek :) Co innego focus II - ten jest
    calkiem zgrabny... IMHO glowna wada sedana jest brak tylnej wycieraczki.

    > IMO 11,5 to cena od handlarza. Myślę, że około 13-14 powinno się dać
    > wziąć z to auto jeśli nie straszy bardzo wyglądem i ma klimę.

    Cos podejrzewam, ze raczej dostaje w dupe za uczciwosc :) Zaznaczylem, ze
    auto ma rozne otarcia parkingowe, dorzucilem zdjecie poharatanego zderzaka
    i tylnego blotnika... Czyzby jednak lepiej bylo zrobic te drobne poprawki
    (naprawic/wymienic zderzak, pomalowac blotnik) i podniesc cene do 14-16? :)

    Jakies sugestie co zrobic? Ogloszenie, o ktorym mowa to
    http://otomoto.pl/ford-focus-C15545227.html

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 40. Data: 2010-11-09 09:20:14
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <g...@m...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > tylko, że ja te mity często oglądam ze spodu więc wiem o czym pisze,

    ale te 12-15 lat spokojnie przejezdza w jednym kawalku, dziury w progach sie
    nie robia, jest cale i bezpieczne, potem i tak jest w cenie niewiele wyzszej
    niz zlom, zreszta jak wiekszosc aut z tego segmentu, wiec w czym widzisz
    problem?