  • 21. Data: 2010-10-28 17:01:51
    Temat: Re: Po co kopie się 2-3m rowy?
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Maciek

    > ..a pewnie za raz sie dowiemy, ze masz szwagra od sadzonek, ktory
    > potrzebowal zarobic ;-)

    Więcej -- ja te sadzonki wytwarzam siłą woli.

    --
    ignorance is bliss

  • 22. Data: 2010-10-28 17:56:36
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> wrote in message

    > Jakim cudem w innych krajach rowow nie ma, a drog nie trzeba remontowac
    > jeszcze zanim skonczy sie ich budowa? ;)

    Ja w Bułgarii, Rumunii, Słowacji, na Węgrzech, we Włoszech, w Szwajcarii, w
    Austrii takie rowy widziałem.
    W czterech pierwszych krajach drogi przy których widziałem te rowy były
    takiej samej jakości (lub gorszej) co u nas.

    Pzdr
    TG

  • 23. Data: 2010-10-28 18:20:50
    Od: Krzbal <k...@o...pl>

    W dniu 28-10-2010 09:32, Krzbal pisze:
> [...]
    > chodnikiem. Przecież to jest realne zagrożenie dla naszego
    > bezpieczeństwa! Kto to wymyślił i po jaką cholerę? Ja nie mogę tego

    Uzupełniam!
    Pamiętacie tych dwoje policjantów, którzy utopili się w taki właśnie
    rowie? Zobaczcie jak to wyglądało:
    http://fakty.interia.pl/galerie/kraj/odnaleziono-pol
    icjantow/zdjecie/duze,324959,10
    albo taki wypadek:
    http://e-siedlce.com/index.php?id=4&zoom=1510 (fotorelacja)
    Nie wiem dlaczego robicie sobie jaja. Dla mnie te rowy to jest problem.
    Krzbal

  • 24. Data: 2010-10-28 21:05:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Krzbal" <k...@o...pl> napisał w wiadomości news:

    > Pamiętacie tych dwoje policjantów, którzy utopili się w taki właśnie
> [...]

    Rowu od rzeki czy sadzawki nie odróżniasz?

  • 25. Data: 2010-10-28 22:13:44
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-10-28 10:19, Andrzej Lawa pisze:

    > Służą one do bezpiecznej (dla otoczenia) eliminacji debili, którzy nie
    > potrafią dostosować prędkości do warunków drogowych, konstrukcji pojazdu
    > i swoich umiejętności.

    Kiedyś miałem wypadek (jako pasażer) reno5. Na czołowe wyskoczył na gość
    w jakimś audi, mój kolega, kierowca reno, odbił w prawo ale za późno, za
    mało. Zahaczyliśmy się mniej więcej o jakieś 5-10cm. Efekt był taki, że
    nasze autko zaczęło się szybko obracać wokół własnej osi i spadliśmy z
    asfaltu, przelatując przez rów, ocierając się ledwo o drzewo (były ślady
    na korze) i wylądowaliśmy w polu. Kierowca wylądował w szpitalu ale
    wszyscy zgodnie (świadkowie, policja) stwierdzili że mieliśmy
    niesamowitego farta bo gdybyśmy przyłożyli jeszcze w drzewo... I tak się
    zastanawiam gdzie tu mój debilizm? Bo wg twojego durnego tłumaczenia,
    drzewo służy do ich eliminacji a tutaj ja o mało co, zostałbym
    "terminated".
    Więc nie pieprz głupot, bo nie zawsze jest tak, że tylko ci wpadają na
    drzewo co są sami sobie winni.

    mario

  • 26. Data: 2010-10-28 22:16:47
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-10-28 12:28, glang pisze:

    > no to się nam popisałeś. teraz proponuję jechać zgodnie z przepisami i
    > niech Ci strzeli opona albo nie daj BOże wybiegnie dzieciak na drogę.
    > ciekawe co wtedy powiesz o takich rowach
    > mimo to pzdr
    > GL

    No jak to co? Przyzna się że jest DEBILEM :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 27. Data: 2010-10-29 01:48:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Krzbal

    > Pamiętacie tych dwoje policjantów, którzy utopili się w taki właśnie
> [...]

    Dobrze się czujesz?

    --
    ignorance is bliss

  • 28. Data: 2010-10-29 18:13:34
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Oct 2010 10:19:26 +0200, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >Służą one do bezpiecznej (dla otoczenia) eliminacji debili, którzy nie
    >potrafią dostosować prędkości do warunków drogowych, konstrukcji pojazdu
    >i swoich umiejętności.

    Inaczej będziesz gadał, jak będziesz musiał spierdalać przed jadącym
    na czołówkę, a do wyboru będziesz miał tylko 3 metrowy rów z betonowym
    przepustem. Powodzenia.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 29. Data: 2010-10-29 18:20:39
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Oct 2010 18:20:50 +0200, Krzbal <k...@o...pl> wrote:

    >Pamiętacie tych dwoje policjantów, którzy utopili się w taki właśnie
    >rowie?

    To była rzeka.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 30. Data: 2010-11-02 21:24:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 29 Oct 2010 18:13:34 +0200, jerzu napisał(a):

    > Inaczej będziesz gadał, jak będziesz musiał spierdalać przed jadącym
    > na czołówkę, a do wyboru będziesz miał tylko 3 metrowy rów z betonowym
    > przepustem. Powodzenia.

    Zdecydowanie lepsza sytuacja od małego rowka z małym przepustem.

    --