  • Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    From: januszek <j...@p...irc.pl>
    Subject: Re: Po co fotograf?...
    Date: 27 Dec 2009 08:28:57 +0100

    dominik napisał(a):

    [...]

    Chodzi mi o to, ze ja nigdy nie mialem w reku aparatu, ktory 'wykrywalby
    twarze' - jestem wiec bardzo ciekawy tego jak to praktycznie dziala.
    Zadalem wiec proste pytanie i zamiast odpowiedzi spadl na mnie jakis
    ideologiczny belkot.

    Chcesz mi współczuć, mówisz, że jestem śmieszny, namwiasz do jakiś
    ekwilibrystycznych sztuczek kuglarskich poprzez kadrowanie bez patrzenia
    - po czym okazuje się, że to był tylko wstęp do tego byś napisał, że też
    nie masz żadnego doświadczenia z taką funkcją ale dzięki temu, że masz
    LV to nie partolisz zdjęć a zupełnie mnie to nie obchodzi...

    Co do 'żalu, który mi tyłek ściska' - faktem jest, że się mocno
    przejadłem przez święta ale do awarii zwieraczy jeszcze daleko,
    dziękuję jednak za troskę.

    j.