  • Data: 2009-12-25 16:18:41
    Temat: Re: Po co fotograf?...
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    januszek wrote:
    > Oceniasz to na podstawiwie wlasnych doswiadczen czy na podstawie
    > materialow marketingowych producenta?

    Nie wiem co to ma do rzeczy i o co Ci chodzi.
    Jeśli pytasz, bo nie wierzysz w rozpoznawanie twarzy w kompakcie sonego
    (do tego jest podstawka, ale i lustrzanki sony mają już tę funkcję) - to
    uwierz, a jeśli wątpisz, że sprawuje się to lepiej niż opisany, raczej w
    ramach żartów sposób - to naprawdę pozostaje Ci współczuć.

    d.