  • 1. Data: 2015-01-02 17:27:39
    Temat: Po Arrinerze i Syrenie nadszedl czas na nowego Poloneza
    Od: AZ <a...@g...com>

    Polecam obejrzec dyskusje z "projektantem" nowego Poloneza.

    <http://tvn24bis.pl/biznes-gospodarka,6/nowy-projekt
    -poloneza-kto-wyprodukuje-legendarny-polski-samochod
    ,502826.html>

    Mozna sie usmiac :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2015-01-02 17:46:54
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2015-01-02 o 17:27, AZ pisze:
> [...]
    >
    > <http://tvn24bis.pl/biznes-gospodarka,6/nowy-projekt
    -poloneza-kto-wyprodukuje-legendarny-polski-samochod

    Można się uśmiać bo...?

  • 3. Data: 2015-01-02 17:57:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    AZ wrote:

> [...]
    >
    > <http://tvn24bis.pl/biznes-gospodarka,6/nowy-projekt
    -poloneza-kto-wyprodukuje-legendarny-polski-samochod

    najbardziej z "dzienikarzy", którzy z każdego rysunku jakigoś chłoptasia
    robią projet samochodu. Od narysowania nadwozia jeszcze żaden samochó?
    nie powstał. Wystarczy spojrzeć na Arrinerę. Ile lat i milionów już
    wpompowano a dopiero prototyp zaczyna jeździć.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2015-01-02 19:20:09
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 02 Jan 2015 17:46:54 +0100, depros napisał(a):

    -poloneza-kto-wyprodukuje-legendarny-polski-samochod
    ,502826.html>

    > Można się uśmiać bo...?

    Pozbierał se chłopak klamoty z różnych samochodów: światła któryś Golf,
    maska Focus II FL, sylwetka trochę z Insigni, trochę z Panamery, alusy z Q7
    jakiegoś czarnucha handlującego dragami na Bronxie i myśli, że ponownie
    koło wynalazł. Może zarobi jakąś kasę sprzedając grafiki na tapetki do
    telefonów, ale do budowy samochodu to daaaaleka droga.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 5. Data: 2015-01-03 20:46:07
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia 02 Jan 2015 16:27:39 GMT, AZ napisał(a):

> [...]
    >
    > <http://tvn24bis.pl/biznes-gospodarka,6/nowy-projekt
    -poloneza-kto-wyprodukuje-legendarny-polski-samochod

    Swoją drogą to o co chodzi w tej akcji "cala Polska rysuje samochody"?
    Bo ostatnio wysyp inwencji tego typu.

    Tylko dziennikarze tacy głupi, czy może ostatnio daje się jakąś uniną kasę
    na coś takiego wyciągnąć? :)

  • 6. Data: 2015-01-03 23:02:02
    Od: tá´Ź

    AZ wrote:

    > Mozna sie usmiac :-)

    Wszyscy chciemy mieć blututa.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 7. Data: 2015-01-04 00:18:51
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-01-02 o 17:46, depros pisze:

    > Można się uśmiać bo...?

    Widziałeś "wywiad"?
    Pryszczaty szczyl, który poloneza zna z opowieści, nie skończył żadnej
    (kierunkowej) szkoły, ledwo mówi po polsku, zajmuje się projektowaniem
    stylistycznym od dwóch lat (poloneza projektował kilka miesięcy), nikogo
    jeszcze nie zainteresował żadnym projektem ("wysyłam") uważa, że
    "zaprojektował samochód". Tymczasem narysował kształt sklecony z
    oklepanych detali i linii, który jest "podobny do wszystkiego".
    Mnie to śmieszy - ciebie nie?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 8. Data: 2015-01-04 01:26:37
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 04 Jan 2015 00:18:51 +0100, LEPEK napisał(a):

    > oklepanych detali i linii, który jest "podobny do wszystkiego".

    Podobny do wszystkiego, ale akurat do Poloneza niezbyt :)
    Z Poloneza ma chyba tylko znaczek FSO.

  • 9. Data: 2015-01-04 03:00:45
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2015-01-03 o 20:46, Tomasz Pyra pisze:

    -poloneza-kto-wyprodukuje-legendarny-polski-samochod
    ,502826.html>

    > Swoją drogą to o co chodzi w tej akcji "cala Polska rysuje samochody"?
    > Bo ostatnio wysyp inwencji tego typu.
    Bo ludzie myślą (albo dziennikarze myślą, że ludzie tak myślą?), że na
    tym polega projektowanie (czegokolwiek) "o namaluje sobie X,
    zaprojektowałem X!"... A potem niech te głupie inżyniery wymyślą, jak to
    (tanio) zrobić by to działało, przecież inne działają, to i moje będzie.
    Albo najlepiej po prostu bierzmy jakiekolwiek OEMowe coś i oklejmy na to
    swoje opakowanie "zaprojektowane" oraz swój marketing jakie to wyjątkowe
    i unikatowe i emejzing...

    Następnym elementem po takim projektowaniu jest "szukanie inwestorów"
    oraz inne atencyjne wzajemne poszturchiwania się genitaliami przez
    blogerów danego tematu, "projektantów", klepaczy artykułów dla
    portalików tematycznych itd, byle o nas było głośno.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 10. Data: 2015-01-04 12:13:27
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 04 Jan 2015 03:00:45 +0100, BartekK napisał(a):

> [...]
    > blogerów danego tematu, "projektantów", klepaczy artykułów dla
    > portalików tematycznych itd, byle o nas było głośno.

    To ja tu widzę miejsce na biznes :-)

    Trzeba by zaprojektować prostą przednionapędową platformę (jakiś VW Golf
    czy coś takiego) i podwozie na ramie.
    Taka baza nie byłaby ani droga, ani skomplikowana.

    Opanować technikę jednostkowego przygotowania blach poszycia (albo i
    jeszcze taniej - tworzywa sztuczne), można by takie prototypy robić.
    Całkiem dobrze jeżdżące, z dowolnym wnętrzem, ilością drzwi i kształtem
    nadwozia.

    Nawet jakieś makabrycznie drogie by to nie musiało być, pytanie czy
    znajdzie się odpowiednio wielu "projektantów", którzy poza narysowaniem
    czegoś w CAD-zie na swoim komputerze, jeszcze zebraliby kasę na taki
    jeżdżący prototyp.