  • 1. Data: 2011-09-02 13:43:32
    Temat: Płyty dla AMD obsługujące DDR2 i DDR3?
    Od: Tans <.@.>

    Znalazłem płytę Asrocka ASRock N68C-S UCC obsługującą pamięci DDR2 i
    DDR3 (nie jednocześnie). Jest ona oparta na dość starych chipsetach
    NVIDIA(R) GeForce 7025 / nForce 630a.

    Czy są jakieś nowsze konstrukcje zapewniające podobną obsługę pamięci
    dla procesorów AMD?

    Tans

  • 2. Data: 2011-09-02 14:34:11
    Temat: Re: Płyty dla AMD obsługujące DDR2 i DDR3?
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Tans" <.@.> napisał w wiadomości
    .com...
> [...]
    > GeForce 7025 / nForce 630a.
    >
    > Czy są jakieś nowsze konstrukcje zapewniające podobną obsługę pamięci dla

    o ile wiem to jedyny wynalazek swoją drogą dość ciekawy obsługujący prawie
    wszystkie procki. AM2/AM3
    Miałem to nawet w rękach i komputer chodzi całkiem przyzwoicie, nawet bierze
    mało prądu jak na nvidię około 45W w spoczynku.
    Jednak nie pozwoli puścić pamięci ddr3 na procku AM2 i AM2+ bo takowe nie
    mają kontrolera.