  • Data: 2011-03-16 06:43:47
    Temat: Re: Płyty ASRock - opinie
    Od: diverek <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11-03-15 20:57, MC pisze:

    > ASRock nie jest konkurentem Asusa. To ten sam producent.

    Zawsze istnieje jakaś konkurencja. Większość sprzętu danego segmentu
    robią ci sami producenci. Najlepszym przykładem są chyba Chiny, co nie
    oznacza, że firmy które to później markują jako swoje nie są
    konkurencją. Zamawiam 5tys. kamer CCTV u producenta w Chinach, moja
    konkurencja robi to samo. Kamery są identyczne - różnią się jedynie
    kolorem i zamówionym nadrukiem na obudowie. Oboje, tj. ja i moja
    konkurencja należymy do tej samej grupy kapitałowej...

    --
    Pozdrowienia
    diverek