  • 11. Data: 2013-02-06 12:22:26
    Temat: Re: Płytki w stylu retro ;)
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2013-02-06 09:35, Cezary Grądys pisze:

    > Mnie chodziło bardziej o taki efekt:
    >
    > http://oldradio.pl/ilustracja/2382775161/VEF_VEF-242
    .html

    Pomóżcie odświeżyć moja pamięć. Jak przez mgłę kojarzę jakiś program w
    TV, gdzie pokazywali proces 'malowania' - na początek duży arkusz kalki
    na desce kreślarskiej, punkty (otwory), łączenie liniami, kontury,
    gumowanie, poprawianie. Wszystko w powiększeniu x5..x10. Na to chyba
    kolejna kalka - kolejna warstwa (elementów? druga warstwa miedzi?). O
    ile pamiętam styl był jak w powyższym linku.

    --
    Michał

  • 12. Data: 2013-02-06 15:53:45
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Użytkownik "Jakub Rakus" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Lakier do paznokci i pendzelek :) Potem przez długie lata lakier Wibra i

    Chyba raczej Wilbra :)

    --

    morghul

  • 13. Data: 2013-02-06 16:21:05
    Od: pgw <s...@p...onet.poczta>

    Dnia Wed, 06 Feb 2013 12:22:26 +0100, Michał Lankosz napisał(a):

> [...]
    > kolejna kalka - kolejna warstwa (elementów? druga warstwa miedzi?). O
    > ile pamiętam styl był jak w powyższym linku.

    W jednym z odcinków Sondy bylo pokazane jak się robi płytki ale tam było
    wyklejanie ściezek tasmą, tez w powiększeniu.

    --
    pgw

  • 14. Data: 2013-02-06 18:56:01
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > W jednym z odcinków Sondy bylo pokazane jak się robi płytki ale tam było
    > wyklejanie ściezek tasmą, tez w powiększeniu.

    A pamietasz moze tytul tego odcinka?
    BTW polecam niedawno wydana ksiazeczke M.Siudyma o Sondzie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 15. Data: 2013-02-06 20:02:49
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "morghul" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba raczej Wilbra :)

    Może i tak, tak dawno to było :(
    Wojtek

    --
    Taaa... Oczywiście, są lekarze, którzy
    poświęcają cały swój czas i wiedzę

  • 16. Data: 2013-02-06 21:10:28
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 05.02.2013 23:47, Marek pisze:

    > jak to się do zachowania pewnych "sygnalowych" zasad
    > prowadzenia sciezek?

    A jak to się ma do tych wszystkich "starych" urządzeń z fikuśnymi
    ścieżkami, które po 30 latach często działają o niebo lepiej (i trzymają
    pierwotne parametry jeśli tylko od czasu do czasu wykona się kalibrację)
    niż "nowoczesne" z idealnie równymi ścieżkami, nad których poprawnością
    czuwają mega zaawansowane programy kupione za ciężkie pieniądze.

    Jakub Rakus

  • 17. Data: 2013-02-07 00:10:53
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2013-02-06 16:21, pgw pisze:

    > W jednym z odcinków Sondy bylo pokazane jak się robi płytki ale tam było
    > wyklejanie ściezek tasmą, tez w powiększeniu.

    Bardzo prawdopodobne. Może i wyklejane były, ale w sporym powiększeniu.

    --
    Michał

  • 18. Data: 2013-02-07 00:35:00
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    tu znalazłem jakąś cenę tego topora :

    http://www.downloadpipe.com/Eremex-Co.-Ltd-publisher
    -1332273.html

    297 USD , za wersję 4 warstwy, do 2000 pinów.

  • 19. Data: 2013-02-07 00:47:41
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Jakub Rakus <s...@o...pl> napisał(a):
> [...]
    > niż "nowoczesne" z idealnie równymi ścieżkami, nad których poprawnością
    > czuwają mega zaawansowane programy kupione za ciężkie pieniądze.

    Czy takie zestawianie w ogóle ma sens? Z jakimi częstotliwościami pracowały
    tamte urządzenia? A te nowe to wszystkie, czy może te, które nie muszą
    działać długo, bo po roku stają się niemodne?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 20. Data: 2013-02-07 21:25:32
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 07.02.2013 00:47, Grzegorz Niemirowski pisze:

    > Czy takie zestawianie w ogóle ma sens? Z jakimi częstotliwościami
    > pracowały tamte urządzenia? A te nowe to wszystkie, czy może te, które
    > nie muszą działać długo, bo po roku stają się niemodne?

    Mam na myśli na przykład wszystkie "radiowe" gdzie częstotliwości
    podchodziły pod setki MHz i nie było cudownych cyfrowych filtrów.

    Jakub Rakus