  • Data: 2010-03-01 19:14:28
    Temat: Re: Płytki PCB - jaka firma jest NAPRAWDĘ dobra?
    Od: MKi <e...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    k...@w...pl pisze:

    > Przepraszam, że się wtrącę, ale tylko w kwestii formalnej.
    > Wcale nie musi, może wystawić fakturę, ją to wali czy jesteś firmą czy nie.

    To co prawda grupa elektroniczna, nie księgowo/podatkowa, ale
    pozwolę sobie wtrącić 0,03 zł:
    Jest coś takiego jak limit sprzedaży dla osób fizycznych, którego
    przekroczenie skutkuje koniecznością zakupu i używania kasy fiskalnej.
    A jak już ktoś ma tę kasę, to mu faktycznie rybka, paragon czy faktura.
    Tylko do faktury dla nie-firmy i tak paragon _musi_ wydrukować.

    Aby tego uniknąć najprościej jest z punktu odmawiać sprzedaży
    nie-firmom. (tak, wiem, dla mnie też to troszkę bez sensu,
    samemu sobie ograniczać sprzedaż - ale widać są różne modele
    biznesowe - w końcu kasa też kosztuje, a później obowiązków
    przybywa).

    Pozdrowienia,
    MKi