  • Data: 2010-03-05 15:45:24
    Temat: Re: Płytki PCB - jaka firma jest NAPRAWDĘ dobra?
    Od: Freddie Chopin <W...@S...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziś dotarły do mnie płytki z reklamacji, więc sprawa jest już
    wyjaśniona, no ale po kolei...

    Płytki które dostałem poprzednio podzieliłem na grupki jakościowe i
    wyszło mi, że zaledwie 13% płytek jest w miarę OK (nie ma rozlanej
    warstwy opisu, opis nie nachodzi na pady, nie ma żadnych cięć, ...),
    reszta mnie nie satysfakcjonowała. Producentowi - firmie PCBCART -
    przesyłałem tylko zdjęcia które prezentowałem na pierwszej stronie i
    zgodzili się wykonać "złe" płytki jeszcze raz, za darmo (zarówno
    wykonanie jak i przesyłka, jedyne co musiałem zapłacić to oczywiście
    cło, ale to są już groszowe sprawy).

    Jak już pisałem - przesyłka doleciała dziś i po wyjęciu zawartości
    odczułem ulgę (; Płytki są po prostu BEZ PORÓWNANIA z tymi pierwszymi.
    Wyglądają jakby były z zupełnie innej fabryki - soldermaska ma
    ciemniejszy odcień, cynowanie jest bardziej płaskie, laminat ma inny
    kolor (z boku), itp.. Ale najważniejsze - jakościowo płytki są idealne!
    Przejrzałem je (pobieżnie) i nie mogę się przyczepić do niczego:
    - warstwa opisu - ostra, super precyzyjnie wypozycjonowana
    - soldermaska - bardzo ładna, precyzyjnie położona, nawet między gęsto
    ułożonymi padami
    - ścieżki - bez zastrzeżeń
    - przycięcie płytek - idealne.

    Napiszę jeszcze dziś do nich spytać czy płytki były testowane
    elektrycznie (standardowo przy zamówieniach wszystkie są testowane), bo
    są tak dobre, że aż mi się wierzyć nie chce...

    Może więc wszystko było spowodowane przerwą świąteczną, którą
    rozpoczynali kilka dni po sfinalizowaniu mojego pierwszego zamówienia?
    Może tak, może nie - nie wiem i pewnie się nie dowiem [;

    Na potwierdzenie tego co napisałem pare fotek można znaleźć w tym poście:
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=778
    4588#7784588

    4\/3!!