  • 11. Data: 2010-05-13 11:54:08
    Temat: Re: Płytki DVD-RAM
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hsg7ed$30s$...@i...gazeta.pl...
    > jedyne zastosowanie tych plyt (jakie przychodzi mi do glowy),
    > to robienie bekapow: duza zywotnosc + mozliwosc zapisywania ponad 100k razy
    > niweluja "zawrotna" predkosc zapisu: 2-3x :)

    Są DVD-RAM 5x. Zawsze to trochę szybciej wypali. :)

  • 12. Data: 2010-05-13 12:44:14
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 13 May 2010 13:54:08 +0200, "qwerty" <q...@p...fm>
    wrote:

    >Są DVD-RAM 5x. Zawsze to trochę szybciej wypali. :)
    Na stronie jednego z producentów (nie pamiętam już którego) była
    podana możliwa ilość nagrań i trwałość - po przekroczeniu jakiejś
    prędkości (3x lub nieco więcej) te parametry należało podzielić przez
    10 ;)
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 13. Data: 2010-05-13 16:15:52
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:etsnu5lmik09r6grlevskj3nceqtv1v65u@4ax.
    com...

> [...]
    > podana możliwa ilość nagrań i trwałość - po przekroczeniu jakiejś
    > prędkości (3x lub nieco więcej) te parametry należało podzielić przez

    U mnie nie ma jak się rozpędzić - kopiuję multum małych plików. :)

  • 14. Data: 2010-05-14 18:04:36
    Od: "Jan P. Ciecinski" <s...@o...pl>

    Q pisze:

    > moge zapytac po co? :)
    >
    > jedyne zastosowanie tych plyt (jakie przychodzi mi do glowy),
    > to robienie bekapow: duza zywotnosc + mozliwosc zapisywania ponad 100k razy

    Witam!
    Trafiłeś!

    --
    Pozdrawiam, Jan