  • 1. Data: 2010-05-11 23:43:40
    Temat: Karta video do ogladania filmow z kompa na TV
    Od: "hiphophurra" <h...@g...pl>

    Cześć,
    Nie wiem czy właściwa grupa, ale mam nadzieję,
    że tak.
    Chciałbym oglądać filmy z komputera na ekranie
    telewizora (LCD HD READY). Rozumiem, że
    potrzebuję specjalnej karty graficznej czy raczej
    karty video.
    I tu mam pytanie: jaką w miarę tanią kartę (PCI
    lub na USB) mogę kupić do kompa, żeby oglądać
    filmy na telewizorze i jakiego kabla do podłączenia
    potrzebuję (kompa z telewizorem).
    Zaznaczam, że interesuje mnie tylko ta opcja
    (oglądanie filmów z kompa na TV) i nic innego,
    nie chcę więc przepłacać za kartę i szukam w
    miarę najtańszego modelu.
    Wdzięczny będę za pomoc.
    HHH

  • 2. Data: 2010-05-12 02:09:09
    Temat: Re: Karta video do ogladania filmow z kompa na TV
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Użytkownik "hiphophurra" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Chciałbym oglądać filmy z komputera na ekranie
    > telewizora (LCD HD READY). Rozumiem, że
    > potrzebuję specjalnej karty graficznej czy raczej
    Podaj dokładnie jaki to jest model telewizora to będzie można powiedzieć
    coś więcej.
    Bo tak ogólnie to obecnie telewizory przeważnie mają wejścia HDMI i/lub
    D-Sub.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 3. Data: 2010-05-12 06:34:59
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Do oglądania filmów typu DivX nie są potrzebne dodatkowe urządzenia.
    Wystarczy gniazdo w TV zgodne z tym, które ma karta graficzna. Natomiast do
    oglądania telewizji lub filmów z magnetowidu potrzebna jest dodatkowa karta
    wyposażona w tuner lub wejście np. composit.

    PC

  • 4. Data: 2010-05-12 07:46:56
    Od: Lechu <"nomail[]"@master.pl>

    hiphophurra pisze:
> [...]
    > Zaznaczam, że interesuje mnie tylko ta opcja
    > (oglądanie filmów z kompa na TV) i nic innego,
    > nie chcę więc przepłacać za kartę i szukam w

    jesli tv ma D-Sub to podłącz komputer do tv zamiast do monitora.
    karta z wyjściem S-Video lub (lepiej?) z hdmi.

  • 5. Data: 2010-05-12 07:49:01
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "PC" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do oglądania telewizji lub filmów z magnetowidu potrzebna jest dodatkowa
    > karta wyposażona w tuner lub wejście np. composit.

    Ja miałem mały problem z prawidłowym podłączeniem PC>TV

    Karta grafiki Nvidia Geforce 8800 GT ma wyjście VGA i przejściówkę VGA>DVI
    i S-VHS(S-VIDEO)

    TV wejścia Scart, S-VHS(S-VIDEO) i Chincze.

    Kupiłem najpierw kabel S-VIDEO>Chincz

    Trzeba było się naprawdę postarać by to chodziło. Nie znajdowało telewizora.

    Kupiłem potem kabel S-VHS(S-VIDEO) > S-VHS(S-VIDEO) i zaczęło to wszystko
    chodzić.

    Oczywiście potrzebny jest jeszcze kabel do audio. Ja mam mini jack > chincz

    Przy kablach S-VHS(S-VIDEO) > Chincz mogą być klopoty podobnie jak przy
    kablu S-VHS(S-VIDEO
    ) > Scart

    dlatego najlepiej jest jak TV ma takie samo wejście jak wyjście karty
    grafiki

  • 6. Data: 2010-05-12 08:53:41
    Od: Yakhub <j...@g...com>

    On 12 Maj, 01:43, "hiphophurra" <h...@g...pl> wrote:
> [...]
    > Zaznaczam, że interesuje mnie tylko ta opcja
    > (oglądanie filmów z kompa na TV) i nic innego,
    > nie chcę więc przepłacać za kartę i szukam w

    Jak telewizor ma gniazdko HDMI, a karta graficzna ma wyjście HDMI lub
    DVI to nie potrzebujesz żadnego dodatkowego sprzętu (oprócz kabla).

    --
    Yakhub

  • 7. Data: 2010-05-12 10:05:37
    Od: "hiphophurra" <h...@g...pl>

    Użytkownik "Yakhub" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]

    Jak telewizor ma gniazdko HDMI, a karta graficzna ma wyjście HDMI lub
    DVI to nie potrzebujesz żadnego dodatkowego sprzętu (oprócz kabla).

    Dzięki. Poguglałem jeszcze i z tego co ludzie wszędzie
    piszą wynika, że warto kupić kartę graficzną ATI z
    wyjściem HDMI ale koniecznie w wersji HD2xxx, bo
    dzięki temu od razu po złączu HDMI idzie dźwięk na
    telewizor.

    Niestety jak szukałem na Allegro chociażby, to
    karty ATI z wyjściem HDMI są tylko w wersji
    HD3xxx i HD4xxx a tych HD2xxx nie ma :(

    HHH

  • 8. Data: 2010-05-12 10:22:14
    Od: Zieja <z...@o...pl>

    W dniu 2010-05-12 12:05, hiphophurra pisze:
    > U?ytkownik "Yakhub"<j...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
    m.googlegroups.com...

    > Jak telewizor ma gniazdko HDMI, a karta graficzna ma wyj?cie HDMI lub
    > DVI to nie potrzebujesz ?adnego dodatkowego sprz?tu (opr?cz kabla).
    >
    > Dzi?ki. Pogugla?em jeszcze i z tego co ludzie wsz?dzie
    > pisz? wynika, ?e warto kupi? kart? graficzn? ATI z
    > wyj?ciem HDMI ale koniecznie w wersji HD2xxx, bo
    > dzi?ki temu od razu po z??czu HDMI idzie d?wi?k na
    > telewizor.
    >
    > Niestety jak szuka?em na Allegro chocia?by, to
    > karty ATI z wyj?ciem HDMI s? tylko w wersji
> [...]
    Wszystkie kary z serii HD 2xxx i wyzej (czyli 3XXX i 4XXX) moga
    przesylac dzwiek po HDMI.

  • 9. Data: 2010-05-12 13:06:03
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    > Niestety jak szukałem na Allegro chociażby, to
    > karty ATI z wyjściem HDMI są tylko w wersji
    > HD3xxx i HD4xxx a tych HD2xxx nie ma :(
    >
    > HHH

    Od HD2xxx w górę wszystkie mają dźwiękówkę wbudowaną. Wszystkie HD3xxx i
    4xxx jak najbardziej też.

  • 10. Data: 2010-05-12 18:41:15
    Od: "Jozef000" <j...@p...onet.pl>

    > Od HD2xxx w górę wszystkie mają dźwiękówkę wbudowaną. Wszystkie HD3xxx i
    > 4xxx jak najbardziej też.

    Dość tanim rozwiazaniem z HDMI jest Radeon HD5450 - dodatkowa zaleta, że
    zwykle są chłodzone pasywnie.
    Mozna kupic za ok. 180 zł.

    --
    Jozef000