  • 1. Data: 2011-11-03 14:03:19
    Temat: Płyta pod karte grafiki
    Od: krzysztof posłuszny <w...@w...pl>

    Witam. Jaką płytę główną zakupić do tej karty grafiki?
    http://allegro.pl/geforce-315-hdmi-1gb-ddr3-directx-
    10-12-m-cy-i1902407354.html
    Co polecacie?

  • 2. Data: 2011-11-03 14:14:45
    Temat: Re: Płyta pod karte grafiki
    Od: krzysztof posłuszny <w...@w...pl>

    Użytkownik "krzysztof posłuszny" napisał w wiadomości
    > Witam. Jaką płytę główną zakupić do tej karty grafiki?
    > http://allegro.pl/geforce-315-hdmi-1gb-ddr3-directx-
    10-12-m-cy-i1902407354.html
    > Co polecacie?
    Czy ta płyta
    http://allegro.pl/biostar-p4m900-core2-fsb1066-ddr2-
    pciex-5-1-fv-i1902419872.html
    do tej karty to dobry wybór?

  • 3. Data: 2011-11-03 14:23:12
    Od: "Mieczysuaw" <m...@c...pl>

    Użytkownik "krzysztof posłuszny" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    10-12-m-cy-i1902407354.html
    > Czy ta płyta
    > http://allegro.pl/biostar-p4m900-core2-fsb1066-ddr2-
    pciex-5-1-fv-i1902419872.html
    > do tej karty to dobry wybór?

    Każda płyta z gniazdem PCI Express x16 będzie dobra.

    Tylko dlaczego akurat chcesz taką karte grafiki? W gry i tak nie pograsz,
    więc chyba lepiej kupić droższą i lepszą płyte ze zintegrowaną kartą grafiki
    i slotem PCI Express x16 jakbyś kiedyś chciał kupić lepszą grafike.

  • 4. Data: 2011-11-03 14:26:43
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Witam. Jaką płytę główną zakupić do tej karty grafiki?

    Samochod tez dobierasz do opon?
    Z ciekawosci pytam....

    A wracajac do meritum - kazda plyta glowna
    ze slotem PCIe 16x bedzie dobra.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 5. Data: 2011-11-03 14:44:17
    Od: krzysztof posłuszny <w...@w...pl>

    Bardzo ale to bardzo dziękuję wszystkim za rozwiazanie mojego problemu.

  • 6. Data: 2011-11-03 15:08:14
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-11-03 15:44, krzysztof posłuszny wrote:
    > Bardzo ale to bardzo dziękuję wszystkim za rozwiazanie mojego problemu.

    Sprecyzujmy. Po pierwsze nie ma tu zadnego problemu. Masz karte PCIEx16,
    kupujesz dowolna (niech bedzie markowa) ASUS/Gigabyte z takim złączem i
    po sprawie.

    Nie ma dobrych/niedobrych plyt, a raczej markowe i mniej markowe
    (obiegowe opinie co do jakosci) + kompatybilne/niekompatybilne.