  • 81. Data: 2016-04-02 21:01:08
    Temat: Re: Płyta indukcyjna i różnicówki
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 31.03.2016 o 18:18, badworm pisze:

    > Świadectwa kwalifikacyjne wystawia nie tylko SEP. Większe zakłady pracy
    > mają swoje własne komisje.

    Nie tylko SEP, moje jest przez jakieś stowarzyszenie chemików (?)
    wystawione. Uprawnienia elektryczne oczywiście, inne też mam, ale
    całkiem nie pamiętam na co ;)

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 82. Data: 2016-04-02 21:02:35
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 02.04.2016 o 18:23, AlexY pisze:

    > Ciekawe co to będzie jak będę próbował użyć moich uprawnień nabytych w
    > 2003 kiedy był bubel w ustawie i mam bezterminowe.

    Z tego co wiem nieważne są. Kilku w mojej robocie jak te bezterminowe
    wprowadzili sami sobie egzamin opłacili i lipa, bo szybko przywrócili
    terminowe.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 83. Data: 2016-04-03 01:04:23
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Cezary Grądys pisze:

    > Z tego co wiem nieważne są. Kilku w mojej robocie jak te bezterminowe
    > wprowadzili sami sobie egzamin opłacili i lipa, bo szybko przywrócili
    > terminowe.

    Cóż zobaczymy na jakiej podstawie będą chcieli mi te uprawnienia
    odebrać, o ile będę chciał ich użyć, łatwo się nie dam :)

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 84. Data: 2016-04-06 21:32:29
    Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl>

    AlexY pisze:

    > Ciekawe co to będzie jak będę próbował użyć moich uprawnień nabytych w
    > 2003 kiedy był bubel w ustawie i mam bezterminowe.

    Nie masz bezterminowych. Ustawa znosząca uprawnienia bezterminowe
    zamieniła je w uprawnienia ważne przez pięć lat od wejścia w życie
    ustawy. Coś koło 2010 roku twoje uprawnienia wygasły...

    --
    Darek

  • 85. Data: 2016-04-07 00:49:06
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Dariusz K. Ładziak pisze:
    > AlexY pisze:
    [..]

    > Nie masz bezterminowych. Ustawa znosząca uprawnienia bezterminowe
    > zamieniła je w uprawnienia ważne przez pięć lat od wejścia w życie
    > ustawy. Coś koło 2010 roku twoje uprawnienia wygasły...

    Nie wiem czy mogą ot tak sobie odbierać komuś legalnie uzyskane
    uprawnienia, nie będę się spierał, znając polskie realia wszystko jest
    możliwe.

  • 86. Data: 2016-04-07 09:58:26
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 07.04.2016 o 00:49, AlexY pisze:

    > Nie wiem czy mogą ot tak sobie odbierać komuś legalnie uzyskane
    > uprawnienia, nie będę się spierał, znając polskie realia wszystko jest
    > możliwe.

    No wreszcie załapałeś, to jest POLSKA!

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 87. Data: 2016-04-07 20:51:51
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem czy mogą ot tak sobie odbierać komuś legalnie uzyskane
    > uprawnienia, nie będę się spierał, znając polskie realia wszystko jest
    > możliwe.

    Ja miałem bezterminową licencję radiową i też mi drapnęli, muszę co 10 lat
    odnawiać.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 88. Data: 2016-04-07 23:15:03
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    ACMM-033 pisze:

    > Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ja miałem bezterminową licencję radiową i też mi drapnęli, muszę co 10
    > lat odnawiać.

    Co zrobiłeś żeby Ci jej nie drapnęli?

  • 89. Data: 2016-04-08 10:56:50
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Co zrobiłeś żeby Ci jej nie drapnęli?

    Nic. Wszystkim bezterminowym drapnęli. Jedynie to było dobrze, że nie
    ponieśliśmy kosztów tego, szczedgóły po 10 latach się zatarły. No, tam chyba
    wzięli po 5 zyla, ale to prawie jak nic, więcej dojazd kosztował. Właśnie
    jestem w trakcie działań odświeżających, teraz świadectwo (oficjalnie 15
    złotych) na które czekam, a potem pozwolenie (oficjalnie 82 złote)... i być
    może znak zmienię.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.