  • 1. Data: 2010-08-21 22:31:27
    Temat: Płyta SL-65dvb a Pentium 3
    Od: "jga" <j...@p...onet.pl>

    Czy udało się komuś kiedyś zainstalować z powodzeniem Pentium 3 na starej
    płycie SL-65DVB? Próbowałem ostatnio wymieć Celerona 633/128/66 na Pentium
    1000/256/133 /zgodnie z dokumentacją płyty/, ale nie udało mi się? Ekran
    czarny, klawiatura nie reaguje.

  • 2. Data: 2010-08-21 23:02:13
    Temat: Re: Płyta SL-65dvb a Pentium 3
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "jga" napisał:

    > Czy udało się komuś kiedyś zainstalować z powodzeniem Pentium 3
    > na starej płycie SL-65DVB? Próbowałem ostatnio wymieć Celerona
    > 633/128/66 na Pentium 1000/256/133 /zgodnie z dokumentacją płyty/,

    Specyfikacja płyty mówi o Coppermine, czy ten procesor, który usiłowałeś
    wcisnąć nie jest aby z rdzeniem Tualatin?

    JoteR

  • 3. Data: 2010-08-21 23:30:53
    Od: "jga" <j...@p...onet.pl>

    Jest na pewno Coppermine. Oczywiście procesor może być uszkodzony, ale nie
    mam jak sprawdzić tego.

  • 4. Data: 2010-08-23 08:59:28
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Czy udało się komuś kiedyś zainstalować z powodzeniem Pentium 3
    > na starej płycie SL-65DVB? Próbowałem ostatnio wymieć Celerona
    > 633/128/66 na Pentium 1000/256/133 (...)

    Przepraszam, ze pytam o oczywistosc, ale moduly pamieci tez masz 133 MHz?

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 5. Data: 2010-08-23 12:02:44
    Od: "jga" <j...@p...onet.pl>

    Jedną pamięć mam 64MB 66/100MHz a druga 256MB na 133MHz. Problem w tym, że
    nawet gdyby pierwsza pamięć była niezgodna z Pentium 3 1000/256/133, to
    jednak monitor powinien zaregować.

  • 6. Data: 2010-08-23 12:12:29
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Jedną pamięć mam 64MB 66/100MHz a druga 256MB na 133MHz.

    Wyjmij te wolniejsza i sprawdz jeszcze raz.

    > Problem w tym, że nawet gdyby pierwsza pamięć była
    > niezgodna z Pentium 3 1000/256/133, to jednak monitor
    > powinien zaregować.

    Nie powinien, jesli POST wykrzaczy sie na samym wstepie.
    Inna sprawa, ze powinien "pipczec" raportujac blad RAMu.

    Niemniej - zacznij od wyjecia tej wolniejszej kostki.

    Wypadaloby tez sprawdzic czy przypadkiem ktoras nozka
    procesora sie nie podgiela i nie trafila we wlasciwe miejsce.

    Innych powmyslow nie mam :)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

    PS: