  • 1. Data: 2010-08-20 21:19:55
    Temat: podstawowe trio do prawie wszystkiego
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Czyli rozglądam sie za 3 elementami CPU+MB+RAM.
    Kompletnie wypadłem z tego rynku i widząc różnorodność podstawek i
    rozstrzał cenowy CPU mam w głowie młynek. Po nazwie produktu nie da się
    wywnioskować czy to dobry czy zły sprzęt :)

    Do czego używane? Praktycznie do wszystkiego poza intensywnym graniem.
    Ogólnie rysowanie rysunków wektorowych, grafika 2D w dużych rozmiarach,
    CAD, prosty montaż materiału HD. Reszta zastosowań jest znacznie mniej
    wymagająca.

    Cena? poniżej 1200zł się zmieścić, jeśli nie, to z czego można zrezygnować.

    Oczekiwania?
    Jak największe taktowanie na rdzeń (mam sporo programów które pracują
    tylko z jednym rdzeniem i są niewymienialne), RAM minimum 4GB lub więcej
    (oczekiwane 6GB), eSata, RAID, FireWire, 2xPCI. Zintegrowana grafika nie
    gorsza niż FX5900.