    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Date: Wed, 26 Sep 2012 04:05:30 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Plyta CPU RAM co robie zle
    From: 4...@g...com

    On Wednesday, September 26, 2012 9:44:30 AM UTC+1, Chris wrote:
    > 4...@g...com nabazgral(a):

    > Jak pisalem .. zobacz inna sztuke plyty bo byc moze jest uszkodzona,
    >
    > sprawdzil by ci ale nie ma takich prock�w w serwisie sa tylko na magazynie
    >
    > ale nowe zapakowane i nie ma szans ich dorwac.
    >

    > Samych plyt tego modelu do serwisu wr�cila cala jedna sztuka a sprzedalo sie
    >
    > na razie 98 sztuk. Moze i twoje sa od nas ...

    OK dzieki wszystkim za uwagi. Uruchomilem dziadostwo po zmianie modulow pamieci na
    Kingston KVR16N11/8 (CPU zostal i7-3770). Co dziwne bez modulow plyta nie daje znaku
    zycia, dopiero po zainstalowaniu pamieci udalo sie uruchomic. Co jeszcze dziwniejsze,
    po upgrade biosu do 1.50 i5-3350P dalej nie chce dzialac. Generalnie dziwne rzeczy
    sie dzieja... trace serce do testowania tego wszystkiego, palce bola od odlaczania
    wtyczek ;-)
    anyway dzieki za zainteresowanie moim problemem