  • 1. Data: 2012-09-25 12:29:19
    Temat: Plyta CPU RAM co robie zle
    Od: 4...@g...com

    witam
    wydawalo sie ze wszystko sprawdzilem pod wzgledem kompatybilnosci ale niestety nie
    dziala komputer, jesli byc ktos byl uprzejmy naprowadzic mnie na rozwiazanie problemu
    bede wdzieczny. do rzeczy.
    kupilem plyte Asrock B75 Pro3-M (http://www.asrock.com/mb/Intel/B75%20Pro3-M/?cat=CP
    U)
    CPU i7-3770(E1) (BX80637I73770) (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Intel_Core_i7_
    microprocessors#.22Ivy_Bridge.22_.2822_nm.29)
    RAM Corsair CMX8GX3M2A1333C9 (zasugerowalem sie tym co dostalem ze strony kingstona
    http://www.kingston.com/en/memory/search?DeviceType=
    7&Mfr=ASR&Line=Motherboard&Model=77097)

    niestety po zlozeniu wszystkiego do kupy nie dostaje zadnego bledu zadnego sygnalu,
    zima po prostu. Wiatraki sie kreca ale nic sie nie dzieje.
    Sprawdzalem na innym CPU ale niestety mam i5 ktorego plyta obsluguje po upgrade biosu
    do 1.50 (teraz jest 1.30 wgrany) wiec dostaje 5 sygnalow i zima tak samo nie moge nic
    sprawdzic.
    Moze mnie ktos naprowadzic gdzie popelnilem blad? Wiem ze nie ma tych modulow na
    liscie kompatybilnych, ale myslalem ze to akurat nie zrobi roznicy i wazne zeby
    parametry se zgadzaly (DDR3, 1333MHz, Non-ECC, CL9, 1.5V, Unbuffered, DIMM,
    240-pin,).
    Reszta rzeczy standardowa 550W zasilacz grafika zewnetrzna, odlaczalem wszystko
    dolaczalem z zewnetrzna grafika probowalem bez zewnetrznej, brakuje mi juz pomyslu,
    testowalem pamieci kingston KHX1600C9AD3/1G to samo. Obstawiam ze niestety cos dalem
    ciala z doborem pamieci.

    Z gory dziekuje za pomoc

  • 2. Data: 2012-09-25 14:25:32
    Temat: Re: Plyta CPU RAM co robie zle
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2012-09-25, 4...@g...com <4...@g...com> wrote:
    > wiec dostaje 5 sygnalow i zima tak samo nie moge nic sprawdzic.

    5 długich pipnięć to jakby grafika. Wiem, że sprawdzałeś.
    Może płyta walnięta?

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2012-09-25 15:12:17
    Od: 4...@g...com

    On Tuesday, September 25, 2012 1:30:04 PM UTC+1, Marcin Debowski wrote:

    > 5 długich pipnięć to jakby grafika. Wiem, że sprawdzałeś.
    >
    > Może płyta walnięta?

    sorry chyba namieszalem cos w opisie. 5 sygnalow dostaje z prockiem i5-3550 ale pisze
    na strone asrocka ze ten cpu tylko po wymianie biosu na 1.50, na i7-3770 cisza
    wszystko sie kreci ale nic na ekran nie wypluwa
    wlasnie jeszcze jedne pamieci przetestowalem z i7, to samo cisza i nic sie nie
    dzieje...

  • 4. Data: 2012-09-25 15:19:40
    Od: "Piotr S." <s...@i...pl>

    W dniu 2012-09-25 12:29, 4...@g...com pisze:
    >[...]
    > Obstawiam ze niestety cos dalem ciala z doborem pamieci.
    > [...]

    Pamięć raczej tu nie jest problemem, bo nawet obraz Ci się nie pojawia
    (dobrze piszę?). Stawiałbym na płytę główną lub CPU.
    A podłączyłeś zasilanie pod CPU? Sprawdź też zasilacz.

    Piotr S.

  • 5. Data: 2012-09-25 15:29:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2012-09-25, 4...@g...com <4...@g...com> wrote:
    > sorry chyba namieszalem cos w opisie. 5 sygnalow dostaje z prockiem
    > i5-3550 ale pisze na strone asrocka ze ten cpu tylko po wymianie biosu na 1.50,

    Czy coś źle patrzę, bo ja widzę, że od 1.20

    http://www.asrock.com/mb/Intel/B75%20Pro3-M/?cat=CPU

    Tam w ogóle 1.50 nie ma.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2012-09-25 15:56:33
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    4...@g...com nabazgral(a):

> [...]
    > Sprawdzalem na innym CPU ale niestety mam i5 ktorego plyta
    > obsluguje po upgrade biosu do 1.50 (teraz jest 1.30 wgrany) wiec dostaje 5

    1155 Core i7 i7-3770(E1) Ivy Bridge 3.4GHz BLK 100MHz 8MB 77W P1.20

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

  • 7. Data: 2012-09-25 15:57:01
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Chris nabazgral(a):

    > 4...@g...com nabazgral(a):
    U) CPU Sprawdzalem
    > 1155 Core i7 i7-3770(E1) Ivy Bridge 3.4GHz BLK 100MHz 8MB 77W P1.20

    Bios rev: P1.20

  • 8. Data: 2012-09-25 16:09:17
    Od: 4...@g...com

    On Tuesday, September 25, 2012 2:19:36 PM UTC+1, Piotr S. wrote:

    > Pamięć raczej tu nie jest problemem, bo nawet obraz Ci się nie pojawia
    >
    > (dobrze piszę?). Stawiałbym na płytę główną lub CPU.
    >
    > A podłączyłeś zasilanie pod CPU? Sprawdź też zasilacz.

    Tak. Obraz sie nie pojawia. Zasilacze mam 4 takie same nowki sztuki Fatal1ty(sic!)
    550W na kazdym to samo podlaczone wszystko jest zgodnie ze sztuka. Wlasnie przyszly
    plyty glowne takie same 3 z ktorych mialem plodzic jeszcze 3 kompy takie same, ale
    nie otwieralem jeszcze morduje sie z tym co mam. Procesory mam otwarte juz i na
    kazdym i7 jest tak samo. Mam teraz do testowania 3X i7 na wszystkich ta sama sytuacja
    i i5 pod ktorego musi byc bios 1.50. Pozyczylem tez z innego kompa i5-2400 to samo...
    Juz glupi jestem rozpakuje jeszcze jedna plyte ale jakos wydaje mi sie ze nie tutaj
    tkwi problem. Problemem jest pewnie to ze dalem ciala z kupnem ktoregos z
    komponentow. Cos nie pasuje do tej ukladanki tylko nie potrafie rozkminic co jest
    zle. Moze looknalbys na klocki ktore zapodalem wyzej i naprowadzil?

  • 9. Data: 2012-09-25 16:12:03
    Od: 4...@g...com

    On Tuesday, September 25, 2012 2:30:05 PM UTC+1, Marcin Debowski wrote:

    > Czy coś źle patrzę, bo ja widzę, że od 1.20
    >

    > http://www.asrock.com/mb/Intel/B75%20Pro3-M/?cat=CPU

    sorry 1.40
    Core i5 i5-3350P(E1) Ivy Bridge 3.1GHz BLK 100MHz P1.40

    na biosie sticker jest 1.30

  • 10. Data: 2012-09-25 16:53:08
    Od: Dawid <x...@n...pl>

> [...]

    testowalem pamieci kingston KHX1600C9AD3/1G to samo. Obstawiam ze niestety cos dalem

    100% zasilacz.