  • Data: 2012-09-26 10:44:29
    Temat: Re: Plyta CPU RAM co robie zle
    Od: "Chris" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    4...@g...com nabazgral(a):

    > Troll nie troll az sprawdzilem inny zasilacz, podlaczylem nowke sztuke
    > Corsair GS500 ciagle zima zero odzewu. Glupi jestem normalnie.

    Jak pisalem .. zobacz inna sztuke plyty bo byc moze jest uszkodzona,
    sprawdzil by ci ale nie ma takich procków w serwisie sa tylko na magazynie
    ale nowe zapakowane i nie ma szans ich dorwac.

    Samych plyt tego modelu do serwisu wrócila cala jedna sztuka a sprzedalo sie
    na razie 98 sztuk. Moze i twoje sa od nas ...

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.