  • 1. Data: 2010-11-14 17:44:14
    Temat: Plustek - skaner do filmów
    Od: " Mister Proper" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jakiś czas temu ukazał się na tej grupie wątek zainicjowany przez
    szczęśliwego nabywcę skanera plustek. W wątku tym prosiłem o sample i
    otrzymałem obietnicę zaprezentowania tychże przez autora wątku. Do tej pory
    się nie doczekałem w związku z powyższym proszę jakiegoś użytkownika skanera
    plustek o wrzucenie gdzieś sampli i zapodanie linków do nich, bo pewnie
    będzie więcej zainteresowanych choć oficjalnie wszyscy na słowo "plustek"
    dostają wysypki. Jestem jednak przekonany, że to są ci, którzy nigdy nie
    zetknęli się z tym sprzętem.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam,
    MP

  • 2. Data: 2010-11-14 20:06:39
    Temat: Re: Plustek - skaner do filmów
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-14 18:44, Mister Proper pisze:
> [...]
    > dostają wysypki. Jestem jednak przekonany, że to są ci, którzy nigdy nie

    Hmmm.
    Czy to byłem ja?
    Już nie pamiętam. Ale na sample ode mnie to będziesz musiał parę dni
    poczekać.

  • 3. Data: 2010-11-14 21:30:02
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-11-14 18:44:14 +0100, " Mister Proper"
    <m...@g...SKASUJ-TO.pl> said:

    > zetknęli się z tym sprzętem.

    bo to nie sprzęt.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-11-14 22:25:29
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-14 22:30, JA pisze:

    > bo to nie sprzęt.

    A Canon 1000D to nie aparat.

    Sprzęt jak każdy inny. Jednym wystarczy amatorski(do domowego użytku),
    inni potrzebują profesjonalnego(z różnych przyczyn).

  • 5. Data: 2010-11-14 23:23:45
    Od: " Mister Proper" <m...@W...gazeta.pl>

    Paweł W. <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Hmmm.
    > Czy to byłem ja?

    Tak:)

    > Już nie pamiętam. Ale na sample ode mnie to będziesz musiał parę dni
    > poczekać.

    Dzięki, jak widzisz cierpliwości mi nie brakuje.
    Jeżeli chodzi o sample to, o ile to możliwe, najlepiej cropy 1:1
    w rozmiarach 900x600 pixeli?
    Zresztą ucieszą mnie każde sample. To, że trochę spóźnione to też nieźle,
    zdążyłeś poznać sprzęt i nabrać wprawy jak sądzę, no i liczę na rzeczową
    opinię. Złośliwców nie słucham:)
    Pozdrawiam serdecznie,
    MP

  • 6. Data: 2010-11-14 23:41:13
    Od: forte <f...@j...com>

    > opinię. Złośliwców nie słucham:)
    > Pozdrawiam serdecznie,
    > MP

    jesli chcesz na nim robic musisz mieć dużo cierpliwości
    miałem, zrobiłem 10 klatek filmu i sprzedałem,
    na jedną klatke czekałem 5-10 minut, bo robiłem w dużej rodzielczości
    to tyle, od tego czasu
    odechciało mi sie skanowac archiwum na rolkach
    to by było na tyle!

  • 7. Data: 2010-11-15 08:23:56
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > jesli chcesz na nim robic musisz mieć dużo cierpliwości
    > miałem, zrobiłem 10 klatek filmu i sprzedałem,
    > na jedną klatke czekałem 5-10 minut, bo robiłem w dużej
    > rodzielczości

    A jaki był powód robienia w tak dużej rozdzielczości? Bo ja
    robiłem w 1800 DPI i trwało to mniej niż minutę :-). A
    robiłem dwa skany plus jeden w podczerwieni.

  • 8. Data: 2010-11-15 08:25:03
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Z góry dziękuję i pozdrawiam,

    Jutro Ci podrzucę, w normalnych rozmiarach. Jak nie zapomnę
    ;-)))

  • 9. Data: 2010-11-15 08:32:53
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Sprzęt jak każdy inny.

    Dokładnie. Mam, używam i nie narzekam. Choć przed zakupem
    obawy miałem, nie ukrywam ;-)

    Jednym wystarczy amatorski(do domowego użytku),
    > inni potrzebują profesjonalnego(z różnych przyczyn).

    A najśmieszniejsze jest to że większość z nich zupełnie nie
    wie po co im ten profesjonalny sprzęt ;-). Mają bo mają, i
    tyle...

  • 10. Data: 2010-11-15 15:39:17
    Od: " Mister Proper" <m...@W...gazeta.pl>