  • 1. Data: 2010-11-13 12:44:48
    Temat: statyw Velbon Ultra I L
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Czy ktos uzywa takiego Velbona?
    W Foto-Video bardzo zjechali, ze 5-io sekcyjne nozki, ze niestablilny,
    ze system blokowania nozek to porazka...
    Czy rzeczywiscie jest z nim tak zle? Bo konkurencja byla mocna - m.in.
    Gitzo Traveller i Mountaneer, oraz ten Benro Travel Angel...
    Za to cene, wage i wymiary mial nie do pobicia.
    TA

  • 2. Data: 2010-11-14 17:20:59
    Temat: Re: statyw Velbon Ultra I L
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <T...@n...onet.pl>,
    T...@s...in.the.world wrote:

    > Czy ktos uzywa takiego Velbona?
    Pelna nazwa brzmi:
    Velbon Ultra Max I L

    TA

  • 3. Data: 2010-11-15 09:54:18
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-11-13 13:44:48 +0100, T...@s...in.the.world said:

    > Czy ktos uzywa takiego Velbona?
    > W Foto-Video bardzo zjechali, ze 5-io sekcyjne nozki, ze niestablilny,
    > ze system blokowania nozek to porazka...
    > Czy rzeczywiscie jest z nim tak zle?

    A nie możesz sam się pofatygować do sklepu i sprawdzić? To akurat są
    rzeczy, które można samemu zweryfikować w 5 minut. Jak dla mnie,
    statywy 5-sekcyjne odpadają z punktu. Większa upierdliwość
    rozkładania/składania, mniejsza stabilność, zwykle nie aż tak wielka
    oszczędność miejsca.

    de Fresz

  • 4. Data: 2010-11-15 13:50:51
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <ibr00b$mqa$1@inews.gazeta.pl>,
    de Fresz <d...@N...pl> wrote:

> [...]
    > statywy 5-sekcyjne odpadają z punktu. Większa upierdliwość
    > rozkładania/składania, mniejsza stabilność, zwykle nie aż tak wielka

    Bylem niedawno w Saturnie.
    Ale tam o tym modelu nawet nie slyszeli.
    Zdaje sie, ze jak na Saturn jest zbyt topowy.
    Zreszta dla nich juz Manfrotto to jakies RolsRoysy, a Gitzo to
    Lamborgini...

    TA

  • 5. Data: 2010-11-15 14:09:58
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-11-15 14:50:51 +0100, T...@s...in.the.world said:

    > Bylem niedawno w Saturnie.
    > Ale tam o tym modelu nawet nie slyszeli.

    W Saturnach i MM królują Vanguardy o cenach ździebko absurdalnych, jak
    na to co sobą prezentują i jednak mało renomowaną firmę. Plus jakieś
    Hamy itp. badziew za 69,99. Idź do normalngo sklepu fotograficznego,
    tam przynajmniej bez szopki na bramce przymierzysz swój własny sprzęt.

    de Fresz

  • 6. Data: 2010-11-15 16:03:52
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <ibrevm$eds$1@inews.gazeta.pl>,
    de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > W Saturnach i MM królują Vanguardy o cenach ździebko absurdalnych, jak
    > na to co sobą prezentują i jednak mało renomowaną firmę. Plus jakieś
    > Hamy itp. badziew za 69,99.
    E, sa tam wlasnie i Valbony.

    >Idź do normalngo sklepu fotograficznego,
    > tam przynajmniej bez szopki na bramce przymierzysz swój własny sprzęt.

    Tylko ze tam statyywy sa zamkniete w akwariach.

    TA

  • 7. Data: 2010-11-26 15:18:35
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Kolega Piotr Milaniak odezwal sie na priv.
    Moze komus sie przyda.
    Ma podobny statyw:
    <http://www.sklepfotograficzny.pl/statywy/Velbon/ULT
    RA-LUXi-L2/>

    Oto jego uwagi:

    Pozdrav
    TA

  • 8. Data: 2010-12-01 11:06:57
    Temat: Re: statyw Velbon Ultra I L vs Benro
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Czym roznia sie te dwa obrazki:
    <http://www.sklepfotograficzny.pl/statywy/Velbon/ULT
    RA-LUXi-L2/>
    <http://www.skapiec.pl/img/285708-60-1-velbon-ultra-
    lux_i-l.html>
    Poza glowica???

    I czy wybrac pozwyzszego Velbona czy ponizszego Benro:
    <http://www.cyfrowe.pl/aparaty/benro-a-250ex-i-glowi
    ca-bh-0.html>

    TA