  • Data: 2010-11-16 13:02:56
    Temat: Re: Plustek - skaner do filmów
    Od: " Mister Proper" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net> napisał(a):

    > Oryginał ma 6525x9908 pikseli, skanowany w 7200dpi, skaner Plustek
    OpticFilm
    > 7500i, film Provia 100, aparat Kiev 4 z Jupiterem 12, zdjęcie jest
    > niedoświetlone, na slajdzie nie dojrzy się więcej szczegółów w cieniach niż
    > widać na skanie.
    >
    > Nie twierdzę że Plustek to jakieś mistrzostwo świata, ale jest OK.
    >
    > Z pozdrowieniami
    > Dariusz Zygmunt

    I to jest to o co mi chodzi - zobaczyć na własne oczy (jest całkiem OK), a
    nie takie tam austriackie gadanie "plustek taki, owaki a ogólnie do D".

    Serdeczne dzięki, padam do nóg, pozdrawiam gorąco

    MP

    PS
    czy nie byłoby z mojej strony nieuprzejmością prosić o jakiś skan starego
    (lata 60'te - 70'te) ORWO i jeszcze jakiś z czarno białego negatywu?
    Jeżeli można to poproszę.
    Jeszcze raz serdeczne dzięki.