  • 1. Data: 2009-07-09 19:40:09
    Temat: Plus - sms o nieodebranym polaczeniu ?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Hej.

    Nie widzialem tematu, ale jakos mysle ze chyba sam nie jestem :P

    Od mniejwiecej 2-3 miesiecy (ostatnio nieco zmalalo) jestem zasypywany
    sms'ami "numer podany jako nadawca probowal sie z Toba skontaktowac"
    Czyli ze ktos dzwonil ale moj numer byl nieosiagalny.
    Ale.... sygnal ciagle jest.
    Wiadomosci przychodza nie wazne czy jestm u siebie w domu pod Warszawa czy
    caly dzien w pracy w Wawie.

    Aparat telefoniczny odpada bo takie same problemy ma moja zona na innym
    telefonie.

    Spotkal sie ktos z czyms takim ?

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2009-07-09 19:48:09
    Temat: Re: Plus - sms o nieodebranym polaczeniu ?
    Od: "Daniel I. Michalak" <d...@a...pl>

    On 9 Lip, 21:40, "Adam Szewczak" <h...@u...poczta.onet.pl> wrote:
    > Spotkal sie ktos z czyms takim ?

    To jest upierdliwa usługa Plusa pod nazwą "Kto dzwonił"
    http://plus.pl/oferta_indywidualna/nasze_uslugi/nowo
    sci/kto_dzwonil/
    pod linkiem są informacje, jak to wyłączyć.

  • 3. Data: 2009-07-09 19:51:47
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Daniel I. Michalak" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
> [...]

    http://plus.pl/oferta_indywidualna/nasze_uslugi/nowo
    sci/kto_dzwonil/
    pod linkiem są informacje, jak to wyłączyć.

    Ale to nie w tym sprawa, bo chodzi o to ze na telefonie nie mam wywolania.
    Poprostu np dzwoni ktos z firmy i trafia od razu na skrzynke. Potem dostaje
    smsa ze ten ktos probowal dzwonic.
    Nie wszyscy jakos maja chec sie nagrywac a wiedziec kto dzwonil tez wazna
    sprawa czasami ;)

    PZDr
    Adam

  • 4. Data: 2009-07-10 08:33:21
    Od: Leszek Król <n...@g...pl>

    Adam Szewczak wrote on Thu, 9 Jul 2009 21:40:09 +0200 in
    pl.misc.telefonia.gsm:

    > Czyli ze ktos dzwonil ale moj numer byl nieosiagalny.
    > Ale.... sygnal ciagle jest.

    A telefon wie, co to 3G? Jeśli tak, wyłącz 3G / wymuś tryb "GSM only" (o
    ile się da...) albo włóż kartę do telefonu, który tego nie wie.

    --
    Mit gelegentlichen Grüßen ;)
    (-) Leszek Król

  • 5. Data: 2009-07-10 11:17:53
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Leszek Król" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > A telefon wie, co to 3G? Jeśli tak, wyłącz 3G / wymuś tryb "GSM only" (o
    > ile się da...) albo włóż kartę do telefonu, który tego nie wie.

    Mam siemensa SXG75, tyle ze czasami sie pojawia UMTS w zasiegu.

    PZDr
    Adam

  • 6. Data: 2009-07-10 21:33:52
    Od: Leszek Król <n...@g...pl>

    Adam Szewczak wrote on Fri, 10 Jul 2009 13:17:53 +0200 in
    pl.misc.telefonia.gsm:

    > Mam siemensa SXG75, tyle ze czasami sie pojawia UMTS w zasiegu.

    Da się w tym siemensie włączyć tryb "gsm olny"?

    --
    Mit gelegentlichen Grüßen ;)
    (-) Leszek Król