  • 11. Data: 2009-06-22 20:20:52
    Temat: Re: Plus się stara :/
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Użytkownik "FINCH" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ad03620d-79b4-4deb-abcd-0db9887e7978@h28g2000yq
    d.googlegroups.com...
    On 22 Cze, 22:11, Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> wrote:
    > FINCH pisze:

    Plus mi zapłaci za to że pogubił dokumenty . Tak to rozegram :)

    To daj cynk jak Ci się uda.
    ;-)

  • 12. Data: 2009-06-22 20:28:18
    Od: Mane <m...@g...pl>

    FINCH pisze:

    > Plus mi zapłaci za to że pogubił dokumenty . Tak to rozegram :)

    pewnie w kwocie rownowartosci kartki papieru :)

  • 13. Data: 2009-06-22 20:58:30
    Od: osiek <o...@g...pl>

    silesiac pisze:
    > Użytkownik "FINCH" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
    > On 22 Cze, 21:25, Olgierd <n...@n...problem> wrote:
    >
    > Chwila 50 zł to ja mam zapłacić Orange z któego przenoszę numer do
    > Simplus ?
    >

    > 12,50 to cena karty sim, którą odbiera się w salonie Plus.
    > 50 to kwota którą musisz mieć na koncie, by ją mogli ciachnąć zanim Cię
    > puszczą wolną Pomarańczowi.
    > pozdr
    > sil
    i to netto bo oranżyści biorą 61pln za wypuszczenie numeru ze swoich
    objęć ;)

  • 14. Data: 2009-06-22 21:03:51
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Użytkownik "osiek" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > i to netto bo oranżyści biorą 61pln za wypuszczenie numeru ze swoich objęć
    > ;)

    A niech im się tłuszczem zapcha już niedługo będą tak ssać :-)

  • 15. Data: 2009-06-22 22:06:59
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "FINCH" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

    >Plus mi zapłaci za to że pogubił dokumenty . Tak to rozegram :)

    Obawiam sie, ze masz bujna fantazje :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 16. Data: 2009-06-23 07:07:30
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 22 Jun 2009 13:17:09 -0700, FINCH napisał(a):

    > Plus mi zapłaci za to że pogubił dokumenty . Tak to rozegram

    Ale Plus powie, że nie zgubił, a jak zgubił to i tak nie było Cię stać na
    przeniesienie ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Potrzebny tani i dobry fotograf we Wrocławiu?

  • 17. Data: 2009-06-23 09:02:52
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    FINCH pisze:

    > Plus mi zapłaci za to że pogubił dokumenty . Tak to rozegram :)

    Ale będą z Ciebie mieli ubaw. :)

    Nie chcę ich bronić ale to chyba ta panienka w salonie firmowym była
    niedoświadczona.
    Jak znam życie poszedł dokument T1 (pełnomocnictwo) z Plus do Orange i
    wróciła zwrotka o braku środków na koncie i wstrzymaniu przeniesienia.
    Po upłynięciu 30 dni potwierdzenie możliwości przeniesienia numeru
    straciło ważność i procedura została uznana za zakończoną.

    To tylko moja wersja wydarzeń. Więcej dowolny KKB w Orange dowie się w
    dziale MNP (*242 i chyba 7 z certyfikowanego numeru).

    Idź do salonu Orange to Ci powiedzą dlaczego numeru nie oddali.

    Musisz poczekać do 6 lipca (co zresztą sugerują w chwili obecnej
    wszystkim swoim klientom) lub zasilić 61PLN i ponowić procedurę.

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 18. Data: 2009-06-23 11:10:59
    Od: FINCH <k...@g...com>

    On 23 Cze, 11:02, Flo <f...@N...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    >
    > Musisz poczekać do 6 lipca (co zresztą sugerują w chwili obecnej
    > wszystkim swoim klientom) lub zasilić 61PLN i ponowić procedurę.

    Ale ja mam abonament w Orange .

  • 19. Data: 2009-06-23 11:30:26
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    FINCH pisze:

    > Ale ja mam abonament w Orange .

    Hmmmm
    Tak jak pisałem. Wizyta w salonie i ustalenie dlaczego dział MNP nie
    zwolnił numeru. Możesz też to przez BOK ustalić ale będą się migać aby
    takiego info przez telefon nie udzielić.

  • 20. Data: 2009-06-23 19:03:54
    Od: FINCH <k...@g...com>

    On 23 Cze, 13:30, Flo <f...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Hmmmm
    > Tak jak pisałem. Wizyta w salonie i ustalenie dlaczego dział MNP nie
    > zwolnił numeru. Możesz też to przez BOK ustalić ale będą się migać aby
    > takiego info przez telefon nie udzielić.

    No więc sprawa wygląda tak . Konsultant NIE WYSŁAŁ dokumentów do
    ORANGE . Musieli najpierw anulować sprawę w systemie . Jak zacząłem
    mówić że takiego zaniedbania to nigdy w życiu nie widziałem to Pani
    powiedziała że można wszytko anulować oni oddadzą mi 12,50 i mogę
    spadać . Ponieważ mi z różnych względów zależy na numerze w Plusie
    wszystko musiałem zacząć od początku . Na pocieszenie dostałem
    piłkę .

    No powiem szczerze że takie numeru to dawno nie zaliczyłem .

    Tak więc odradzam salon firmowy Plus GSM we Wrocławiu przy ul.
    Krupniczej . Bo tam są cytuję "mało doświadczeni konsultanci"

    --
    FINCH