  • 21. Data: 2009-06-23 19:26:07
    Temat: Re: Plus się stara :/
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 23 Jun 2009 12:03:54 -0700, FINCH napisał(a):

    > początku . Na pocieszenie dostałem piłkę .

    Fajna chociaż piłka? Do gały czy tej ich siatkówki?

    > Tak więc odradzam salon firmowy Plus GSM we Wrocławiu przy ul.
    > Krupniczej . Bo tam są cytuję "mało doświadczeni konsultanci"

    BTW pamiętam program w TV (Express Reporterów czy coś takiego) o tym
    salonie, jak babce odmówili sprzedaży iPlusa ze względu na okoliczność,
    że była w wieku emerytalnym.
    Najlepsze, że wypowiadać się do kamery kazali temu ich ochroniarzowi z
    wąsem.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    << reklama >> potrzebny fotograf we Wrocławiu? <<
    << http://zaklad.foto-krzyki.pl >>