  • 1. Data: 2009-06-22 18:05:14
    Temat: Plus się stara :/
    Od: FINCH <k...@g...com>

    Witam,

    22 maja podpisałem z plusem dokumenty o przeniesieniu numeru z Orange
    do Simplus. Wykonałem wpłatę 12,50 i spokojnie czekałem aż numer
    zostanie przeniesiony .

    22 czerwca zjawiłem się w salonie firmowym we Wrocławiu z pytaniem
    dlaczego jeszcze numer nie został przeniesiony . Miła Pani pobiegała
    trochę po salonie poszeptała porobiła dziwne miny wraca do mnie i mówi
    że cytuję: "Konsultant który przyjmował zlecenie był mało
    doświadczony . Nie wiadomo kiedy wysłał dokumenty a poza tym to nie
    wiadomo gdzie są dokumenty. Najlepiej będzie jeśli podpiszemy umowę od
    nowa"

    Ponieważ rzucam palenie trochę mi ciśnienie skoczyło . Poinformowałem
    Panią że zapłaciłem 12,50 i nie mam zamiaru nic popisywać "od nowa" .
    Wyszedłem .

    Jutro zabieram komplet dokumentów . Jeśli ktoś ma propozycję jak to
    załatwić to proszę pisać . Najciekawsza propozycja zostanie
    wprowadzona w życie

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-06-22 18:32:40
    Temat: Re: Plus się stara :/
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    FINCH pisze:

    > 22 maja podpisałem z plusem dokumenty o przeniesieniu numeru z Orange
    > do Simplus. Wykonałem wpłatę 12,50 i spokojnie czekałem aż numer
    > zostanie przeniesiony .

    Skąd ta kwota i dlaczego nie czekałeś do 6 lipca?

    --
    Florian Marzejewski
    http://bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 3. Data: 2009-06-22 19:11:06
    Od: FINCH <k...@g...com>

    On 22 Cze, 20:32, Flo <f...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Skąd ta kwota i dlaczego nie czekałeś do 6 lipca?

    12,50 to zasilenie konta simplus . 6 lipca ? Ta data nic mi nie mówi
    ponoć Orange ma 14 dni na wydanie wniosku o możliwościach
    technicznych .

  • 4. Data: 2009-06-22 19:16:06
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 22 Jun 2009 12:11:06 -0700, FINCH napisał(a):

    > 12,50 to zasilenie konta simplus .

    Ale przeniesienie numeru kosztuje 50 zeta. Za 12,50 palcem nie kiwną.
    Po 6 lipca kiwną za darmo ;)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    << reklama >> potrzebny fotograf we Wrocławiu? <<
    << http://zaklad.foto-krzyki.pl >>

  • 5. Data: 2009-06-22 19:19:19
    Od: FINCH <k...@g...com>

    On 22 Cze, 21:16, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

> [...]
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd>> Lege Artis <<http://olgierd.bblog.pl<<
    >
    > << reklama >> potrzebny fotograf we Wrocławiu? <<

    aaa no tak :) ale ja myślę że za taki numer to mi zapłacą 50 złotych :)

  • 6. Data: 2009-06-22 19:25:19
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 22 Jun 2009 12:19:19 -0700, FINCH napisał(a):

    > aaa no tak ale ja myślę że za taki numer to mi zapłacą 50 złotych

    Obawiam się, że wyjaśnią Ci, że skoro na koncie miałeś 12,50 -- czyli
    mniej niż zakładane 50 -- to nie mogli spełnić Twojego oczekiwania.

  • 7. Data: 2009-06-22 19:38:10
    Od: FINCH <k...@g...com>

    On 22 Cze, 21:25, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

> [...]
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd>> Lege Artis <<http://olgierd.bblog.pl<<
    >
    > << reklama >> potrzebny fotograf we Wrocławiu? <<

    Chwila 50 zł to ja mam zapłacić Orange z któego przenoszę numer do
    Simplus ?

  • 8. Data: 2009-06-22 20:11:26
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    FINCH pisze:

    > Chwila 50 zł to ja mam zapłacić Orange z któego przenoszę numer do
    > Simplus ?

    A to myślałeś, że to ktoś Tobie ma zapłacić ;) ?

    --
    Pozdr.
    Skorupa

    --
    Wolność. Po co wam wolność?
    Macie przecież do pracy autobusy

  • 9. Data: 2009-06-22 20:15:01
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Użytkownik "FINCH" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
    On 22 Cze, 21:25, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    Chwila 50 zł to ja mam zapłacić Orange z któego przenoszę numer do
    Simplus ?

    12,50 to cena karty sim, którą odbiera się w salonie Plus.
    50 to kwota którą musisz mieć na koncie, by ją mogli ciachnąć zanim Cię
    puszczą wolną Pomarańczowi.
    pozdr
    sil

  • 10. Data: 2009-06-22 20:17:09
    Od: FINCH <k...@g...com>

    On 22 Cze, 22:11, Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> wrote:

    > A to myślałeś, że to ktoś Tobie ma zapłacić ;) ?

> [...]

    Plus mi zapłaci za to że pogubił dokumenty . Tak to rozegram :)