eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPłukać silnik po "majonezie" czy nie? › Re: Płukać silnik po "majonezie" czy nie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: MarcinJM <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Płukać silnik po "majonezie" czy nie?
    Date: Sun, 04 Apr 2010 08:51:33 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <hp9cu2$bto$1@news.onet.pl>
    References: <hp2q00$c4g$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: acgm198.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1270363906 12216 83.9.240.198 (4 Apr 2010 06:51:46 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Apr 2010 06:51:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
    In-Reply-To: <hp2q00$c4g$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 091103-1, 2009-11-03), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2269777
    [ ukryj nagłówki ]

    Tomasz Pyra pisze:
    > Po ostatnim rajdzie w misce olejowej zostało mi około 1l gęstszego niż
    > normalnie, zważonego oleju koloru beżowego - czyli charakterystyczna
    > konsystencja oleju wymieszanego z wodą (np. jak komuś przeciekało z
    > chłodzenia to wie jak to wygląda).
    >
    > Po zderzeniu z kamieniem i szybkiej naprawie miałem nieszczelne
    > połączenie miska-blok, a z powodu braku płyty i wielkich kałuż
    > prawdopodobnie tamtędy dostawało się trochę wody do oleju.
    >
    > Ciśnienie oleju cały czas było, więc mam nadzieję że w silniku nic
    > poważnego się nie stało.
    >
    > Miskę już wymieniłem, smok nowy, gwinty naprawiłem i teraz zastanawiam
    > się czy po takim majonezie nie należy silnika wypłukać.
    >
    > Bo mógłbym kupić 2l jakiegoś taniego oleju mineralnego, filtr w Tesco za
    > 15zł i dać mu pochodzić tak na wolnych obrotach przez jakiś czas, a
    > dopiero potem wymienić filtr i nalać docelowego oleju.
    >
    > Czy może nie ma to sensu i nie bawić się w żadne takie eksperymenty
    > tylko od razu nalać to co ma być docelowo?

    Plukac, i to nie tylko na wolnych, ale przegonic z 10km. "Majonez" ma
    fantastyczne wlasciwosci zatykania filtra oleju. Wiem z autopsji,
    niestety. W lanosie mialem filtr zawalony majonezem.

    --
    Pozdrawiam
    MarcinJM

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: