  • Data: 2010-06-25 12:09:23
    Temat: Re: [Plotki] Canon 60D
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-06-25 13:55:31 +0200, John Smith <u...@e...net> said:

    > Był już precedens ze zmniejszaniem rozdzielczości matrycy w nowszym
    > modelu (G10->G11 zdaje się). Może Cię zaskoczą. :-)

    Precedens był, ale to w kompaktach, gdzie nie ma tak wyraźnego podziału
    na półki, jak w lustrach. To byłoby dziwne, gdyby body środkowe miało
    inną matrycę niż niższe i wyższe (gdzie oba mają tą samą). Choć niby tu
    też był precedens w okolicach 40D i bodaj 450D, gdzie to drugie miało
    więcej. No ale nic to, już niedługo się przekonamy na ile marketoidy
    pozwoliły inżynierom.
    Bo ja zdecydowanie bym wolał mieć mniej gęstą matrycę z niższymi
    szumami lepszą dynamiką, niż gęsto upakowaną i zupełnie przeciętną pod
    tymi względami. Te 18 MPx to i tak rzadko kiedy da się w pełni
    wykorzystać (jakość szkieł, dyfrakcja). A zmiana systemu mnie trochę
    korci.

    de Fresz