eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPłonący elektrykRe: Płonący elektryk
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
    .org!.POSTED!not-for-mail
    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Płonący elektryk
    Date: Thu, 15 Jun 2017 17:19:20 -0000 (UTC)
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 26
    Message-ID: <ohufio$r41$1@dont-email.me>
    References: <ohpbr3$ucv$1@node2.news.atman.pl> <ohtgo8$hqk$1@node1.news.atman.pl>
    <ohu2e9$79g$2@dont-email.me> <ohu59i$es0$1@node2.news.atman.pl>
    <ohu626$jsi$1@dont-email.me> <ohu6vu$h2g$1@node2.news.atman.pl>
    <4...@g...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 15 Jun 2017 17:19:20 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="f0727e5307a5b6058e3ceeb975b00c38";
    logging-data="27777";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1/N85tVekRVMYcCBR25Xx5z"
    User-Agent: NewsTap/5.2.6 (iPhone/iPod Touch)
    Cancel-Lock: sha1:NfUJ8fnpxnHVPiG1ahNFWc5mgjU= sha1:SCy8+VI3N5OhVNsc6ocOpmba+ZU=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2607796
    [ ukryj nagłówki ]

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:
    > Elektryk bedzie sie inaczej palil niz taki na benzyne. Zapalenie sie
    > benzyny w zbiorniku jest prawie niemozliwe jesli nie dojda czynniki
    > zewnetrzne typu przestrzelenie zbiornika najlepiej amumicja zapalajaca.
    > Teraz w zbiornikach sa smarowane benzyna pompki z iskrzacymi silnikami
    > komutatorowymi i sie zbiorniki nie pala. Benzynowe pala sie od strony
    > silnika. Pekniety przewod z paliwem i kontakt paliwa z goracym kolektorem
    > wydechowym. Polonezy palily sie od linki ssania. Jak urywala sie masa to
    > linka ssania byla jedyna droga dla pradu do rozrusznika. Przy zapaleniu
    > sie paliwa w komorze silnika ilosc paliwa jest niewielka. To i moc
    > plomienia nie jest duza i w poczatkowej fazie pozaru daje sie go ugasic
    > mala gasnica proszkowa. Co innego jak w elektryku zrobi sie zwarcie i
    > zacznie sie palic akumulator. Energia liczona w megawatach zostanie
    > uwolniona w bardzo krotkim czasie. W Lodzi w tramwaju dostal zwarcie
    > akumulator trakcyjny. Taki zwykly 12 V z dwiescie amperogodzin. Wyrwal
    > podloge i zniszczyl fotel na ktorym ktos siedzial. Pasazer z powazymi
    > obrazeniami nog zostal przewieziony do szpitala.
    >

    Samochody elektryczne mają mniejszy akumulator niż tramwaj :-)

    A poza tym szybciej sie zorientujesz że coś jest nie tak i opuścisz pojazd.

    Owszem, pożar jest trudniejszy w gaszeniu i przeważnie kończy się
    zniszczeniem samochodu ale i pożar benzyniaka bardzo rzadko udaje się
    opanować zanim szkody jakie zrobił nie spiszą samochodu na straty.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: