  • Data: 2015-07-17 18:41:23
    Temat: Re: Plazma jak CRT?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:55a8fe97$0$8388$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "ACMM-033" napisał w wiadomości grup

    > Ale ten obraz naprawde bije ruda wiewiora.
    > To, ze czlowiek po paru chwilach sie przyzwyczaja i wydaje mu sie bardziej
    > naturalne niz jest, to inna sprawa.
    >
    > To, ze aparat z WB ustalonym na zarowke zmniejsza poziom zoltego i
    > czerwonego i daje w miare przyzwoity efekt nawet przy oswietloniu sodowym,
    > to jeszcze inna, akurat calkiem normalna ...

    > A swoja droga, to mnie ten automatyczny balans interesuje - jak oni to
    > robia ?
    > Przeciez na obrazie moze nie byc nic bialego, a nawet jak jest, to aparat
> [...]

    Jak to aparat nie wie co to jest kolor biały. :))
    Jednocześnie R, G i B mają poziom 100%.

    Obserwując zachowanie kamer do monitoringu, to mam wrażenie, że element
    najjaśniejszy jednocześnie we wszystkich kanałach jest uznawany za biały.
    Śmiesznie się robi, gdy rzeczywiście w kadrze nie ma nic podobnego do koloru
    białego. Kamera usilnie stara się z najjaśniejszego elementu zrobić biały i
    wszystkie kolory się rozjeżdżają - nawet w dziennym świetle.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba