    From: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play - zmiana regulaminu - jak to jest?
    Date: Fri, 7 Aug 2009 03:26:34 +0200
    <h54bvf$660$1@inews.gazeta.pl> <h54mdq$fhh$1@inews.gazeta.pl>
    <h54njm$m46$1@inews.gazeta.pl>
    <X...@l...at.home>
    <h555sm$ibo$1@inews.gazeta.pl> <h57idn$27h1$1@news.mm.pl>
    <h57mu8$dt0$1@achot.icm.edu.pl> <h57pv3$233$1@news.mm.pl>
    <h58sjn$mda$1@news.interia.pl> <h59ohu$vab$1@news.mm.pl>
    <h5b9ee$c1h$1@achot.icm.edu.pl> <h5cfdl$22c8$1@news.mm.pl>
    <h5cvbd$vcr$1@achot.icm.edu.pl> <h5dll6$2k9b$1@news.mm.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    Użytkownik "Adramelech" <a...@t...nie.ma> napisał w wiadomości
    news:Xns9C5F9F7F45359adresutuniema@127.0.0.1...
    > "skrzypas" <s...@t...pl> Odpowiedz na news:h5dll6$2k9b$1@news.mm.pl:

    > Nie ma takiej możliwości. Operator zmienił warunki umowy, możesz je albo
    > zaakceptowac, albo nie. Nie ma możliwości by klient by braku akceptacji
    > nowego regulaminu kożystał z usług na warunkach starego regulaminu.

    A moge wiedziec, co takiego krzywdzacego jest w nowym regulaminie, czego nie
    bylo w starym?
    bo jesli zmienil cos, co mu kazalo UKE, to mam watpliwosci co do
    krzywdzacych zmian w regulaminie.

    > U użytkownik wypowie umowe to musi płacić kare, ale gdy to op wypowie
    > umowe
    > to czemu nie płaci kary? To rażąca dysproporcja i uprzywilejowanie.
    > Zawarłem z operatorem umowe na jakiś czas, a ten mi ją tak bezkarnie zrywa
    > zmieniając warunki na jakich zawarliśmy umowe? To operator powinien
    > zapłacić
    > dodatkową kare.

    I tego mozesz dochodzic polubownie z operatorem, poprzez UOKiK lub w
    sadzie... Niestety nie mozesz tego dochodzic na podstawie umowy, jesli
    brakuje ci w niej stosownych zapisow. Ale nie wyczerpuje to innych
    mozliwosci... Jesli poniosles strate, ktora jestes w stanie uzasadnic - masz
    do tego caly szereg instrumentow.

    Pozdrawiam
    Michal